Aνάλεκτα 4/9-18/9

Κάποια  από  τα  ενδιαφέροντα   κείμενα  που  διάβασα   τις  τελευταίες  μέρες   στο  διαδίκτυο  και   ίσως ….. δεν πέσατε  επάνω  τους.   Κάπου  μπορεί  να  συμφωνώ,  κάπου  όχι. Αν  θέλετε  το  συζητάμε….

Ελληνάκι: ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ  ΑΡΙΣΤΕΡΗ  ¨ΛΟΓΙΚΗ¨ :  «………5. Η ατομική ελευθερία είναι υποδεέστερη από τις ελευθερίες που προβλέπει το μανιφέστο του εκάστοτε αριστερού κόμματος. Άρα ο φιλελευθερισμός είναι κακό πράγμα.    6. «Νεοφιλελευθερισμός» και φιλελευθερισμός είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα.7. Στο κοινοβούλιο, μόνο τα κόμματα της Αριστεράς εκπροσωπούν τη λαϊκή βούληση. Τα κόμματα της Αριστεράς μειοψηφούν. Άρα έχουμε χούντα……»http://ellinaki.blogspot.com/2011/09/blog-post.html

Γιώργος  Καισάριος:  ΓΙΑΤΙ  ΕΙΜΑΙ  ΚΑΤΑ  ΤΗΣ  ΔΡΑΧΜΗΣ   «..διότι ακόμα και όταν είχαμε δραχμές, δεν είχαμε μεγάλες εξαγωγές. Ακόμα και επί δραχμών, δεν ήμασταν ανταγωνιστικοί και είχαμε και τότε ελλείμματα. Από τις αρχές της δεκαετίας του ΄90, το χρέος μας ήταν σταθερά γύρω από το 100% επί του ΑΕΠ. Ακόμα και επί δραχμών είχαμε διαφθορά και ένα ανεπαρκές πολιτικό σύστημα….».  http://www.realpolitics.gr/index.php/archives/35495   

Στέφανος  Αθανασιάδης : ΑΡΠΑΚΤΙΚΟ  ΚΡΑΤΟΣ, ΤΟ  ΑΝΩΤΕΡΟ ΣΤΑΔΙΟ  ΤΗΣ  ΠΑΡΑΣΙΤΟΚΡΑΤΙΑΣ  «….Υπάρχει όμως και μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα και σπάνια περίπτωση, όπου σε μία οικονομική κρίση, αντί το κράτος να αποσυρθεί, αποφασίζει αντίθετα να μειώσει τα ελλείμματα του με αρπαγή της ιδιωτικής περιουσίας μέσω της δραστική αύξησης της φορολόγησης. Αυτό οι πολιτικοί επιστήμονες το ονομάζουν predatory state (αρπακτικό κράτος). Κύριο χαρακτηριστικό του είναι ότι η νόμιμη κλοπή φορολόγηση των ιδιωτών δεν περιορίζεται από ανησυχίες για την μακροχρόνια βιωσιμότητα της οικονομίας και του συστήματος. Στο predatory state, οι υπήκοοι είναι απροκάλυπτα το θήραμα για μια κρατικοδίαιτη κάστα η οποία μεγιστοποιεί την απομύζηση τους μέχρι τελικής πτώσεως, αυτών και του κράτους…»  http://blemilo.blogspot.com/2011/09/blog-post_4314.html

Old Boy  ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ  ΤΟΥ  ΠΟΛΕΜΟΥ   «… Ας πεταχτεί λοιπόν το μπαλάκι στους ίδιους και ας ερωτηθούν, αν τελικά ο κατ΄εκείνους πόλεμος χαθεί, τι προτίθενται να κάνουν; Απλά να στεναχωρηθούν; Επειδή λοιπόν δεν θέλω να εισηγηθώ οτιδήποτε βάρβαρο κι οτιδήποτε ακραίο, εισηγούμαι ένας τους να αυτοκτονήσει, επειδή με τα δικά του χέρια στο τιμόνι η χώρα έχασε τον πόλεμο. Εκτός και αν λένε μαλακίες, εκτός και αν διεκτραγωδούν διαρκώς την κατάσταση, προκειμένου να εξοντώνεται η κοινωνία στο όνομα ενός ψευδεπίγραφου πολέμου….»  http://old-boy.blogspot.com/2011/09/blog-post_13.html

Advertisements
This entry was posted in ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ. Bookmark the permalink.

4 Responses to Aνάλεκτα 4/9-18/9

  1. Ο/Η Νίκος Π λέει:

    Φίλε αιρετικέ που αγαπάς τα ανάλεκτα, πάρε κι ένα ακόμα από το http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231129053. Το γεγονός ότι κρίνω απόψεις παιδιών, δεν νομίζω ότι είναι αδόκιμο διότι θεωρώ ότι οι απόψεις δεν είναι των παιδιών αλλά εκείνων που τους καθοδηγούν. Προηγουμένως όμως μια άποψη για το δημοσιογράφο. Όταν διαβάζω ότι «Στους δρόμους κατεβαίνουν την Τρίτη οι μαθητές», καταλαβαίνω ότι τα σχολεία έκλεισαν και όλος ο μαθητικός πληθυσμός διαδηλώνει. Προφανώς ο άνθρωπος ή έχει πρόβλημα με την έκφραση (κάτι άσχημο αλλά καθόλου σπάνιο) ή δημιουργεί συνειδητά εντυπώσεις (πολύ χειρότερο).

    Στο θέμα μας όμως. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ (τα σχόλια δικά μου), οι «μαθητές» ζητούν:

    • Χρηματοδότηση τώρα των σχολείων για την κάλυψη όλων των αναγκών τους. Ούτε ένα ευρώ από την τσέπη των οικογενειών μας για τη λειτουργία των σχολείων, για τη μόρφωσή μας.
    Σωστά, όλα τα λεφτά πάνε στα φροντιστήρια, πολύ συχνά στους ίδιους τους καθηγητές τους.

    • Να δοθούν τώρα όλα τα βιβλία.
    • Κανένα κενό σε καθηγητές.
    • Μαζικούς διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών.
    Το υπουργείο είναι άχρηστο, δεν μας δίνει βιβλία και δεν διορίζει αρκετούς καθηγητές, εμείς λοιπόν δεν πάμε σχολείο. Το πρωί βέβαια γιατί το απόγευμα έχουμε ιδιαίτερο.

    • Καμιά συγχώνευση ή κατάργηση σχολείων.
    Ας έχουν και 2 μαθητές. Είναι θέμα αρχής.

    • Ενιαίο δωδεκάχρονο δημόσιο δωρεάν σχολείο για όλους.
    Δεν είχα πάρει χαμπάρι ότι σήμερα οι μαθητές πληρώνουν δίδακτρα. Μ’ αυτή τη φοβερή δραστηριότητα της κυβέρνησης, χάνω συνέχειες.

    • Να μην εφαρμοστεί ο Νόμος-Πλαίσιο για τα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ.
    Αυτό είναι το καλύτερο, οι μαθητές της Ελλάδας έχουν υψηλότατο IQ, μελέτησαν σε βάθος το νέο νόμο και μπορούν να σου τον κάνουν με τα κρεμμυδάκια. Μπράβο παιδιά, και στη Νομική άνευ εξετάσεων.

    • Δωρεάν μετακινήσεις.
    Όχι μόνο με λεωφορεία αλλά και με ταξί.

    Δεν μου πέρασαν δυστυχώς τα νεύρα γράφοντας, είχα φορτώσει προηγουμένως με το Βενιζέλο. Το δημοσιεύω πάντως, ελπίζοντας ότι δεν κάνω κατάχρηση της φιλοξενίας σου.

  2. Ο/Η MAKKAR λέει:

    Το πρωτότυπο του Καισάριου για τη δραχμή είναι εδώ

    http://www.market-talk.net/index.php/id/10471

    • Ο/Η firiki2010 λέει:

      Ευχαριστώ ΜΑΚΚAR,
      Στο real-politics (εκτός λάθους ή παραλείψεως δεν βρήκα αναφορά στην πηγή). Ασε που δεν είχα (κακώς) το market-talk στους σελιδοδείκτες μου. Αλλά βλέπεις είχα κάποια τεχνικά προβληματάκια με το PC και δεν τα πολυκαταφέρνω σε κάτι τέτοια (δεν υα καταφέρνω καθόλου.
      Τουλάχιστον έμαθα ότι με παρακολουθείς ακόμα Χα,χα,χα ! (Ούτε η φατσούλα ξέρω πως μπαίνει!)

  3. Ο/Η firiki2010 λέει:

    Φίλε Νίκο
    Δεν χρειάζεται να νοιώθει κανείς τύψεις εάν κρίνει απόψεις παιδιών. Αντίθετα νομίζω ότι η άρνηση μας να απαντήσουμε και να κριτικάρουμε την άποψη που αμολάει πολλές φορές αβασάνιστα ένας 17χρονος (άρνηση που οφείλεται ακριβώς στο γεγονός ότι είναι 17χρονος) τελικά του στερεί το δικαίωμα να αισθανθεί και να γίνει υπεύθυνος γι αυτά που κάνει και λέει. Η στείρα «νεολαγνεία» της κοινωνίας μας και η απουσία ουσιαστικού διαλόγου με το «παδί» (λες και η ενημέρωση για την άλλη άποψη ή διαφωνία μαζί του είναι κάτι κακό) δεν είναι άσχετη με τη σημερινή κρίση που σίγουρα δεν είναι μόνο οικονομική.
    Για τις μαθητικές κινητοποιήσεις συγκεκριμένα είναι ένας εθιμικός, κατ΄ έτος επαναλαμβανόμενος χαβαλές που οργανώνεται από κάποιους φιλόδοξους και μπασμένους στα κομματικά πιτσιρκάδες και που θα επαναλαμβάνεται όσο μένει χωρίς συνέπειες (πχ μια κατάληψη – που συνήθως γίνεται από τους 30 από τους 300 μαθητές του σχολείου – δεν μπορεί παρά να αντιμετωπίζεται σαν παράνομη ππράξη)
    Τους καθοδηγητές τους μπορείς να τους ψάξεις (εκτός από τακόμματα ττης Αριστεράς) και στους ίδιους τους καθηγητές τους . Ενα σοβαρό ποσοστό τους για καθαρά ιδιοτελείς λόγους το μόνο που κάνουν είναι να γλείφουν τους μαθητές τους και να καμώνονται πως αυτομαστιγώνονται
    Και για να χαλαρώσουμε Γιατί τα πήρες με τον Βενιζέλο? Εγώ το βρίσκω απολύτως λογικό! Αφού για την κρίση φταίει ο Καραμανλής για την αδυναμία αντιμετώπισης της από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ είναι λογικό να φταίει ο Σαμαράς !

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s