Θέμος εναντίον Νίκου

    Το  σημερινό  πρωτοσέλιδο  του  ΘΕΜΑτος  μας  μιλάει  σια  την  μαιζονέτα  του  Νίκου  Παπανδρέου,    την  Πόρσε    του  (κάμπριο)  την BMW  της  γυναίκας  του  και  το  λαιφ  σταιλ  του  που » προκαλεί»

1 Μου  είναι  απολύτως  αδιάφορο  αν  ο Νίκος  Παπανδρέου  είναι  πλούσιος . Να  είναι  καλά  ο  άνθρωπος  και  να  χαίρεται  τα  πλούτη  του! Κι  αφού  είναι  πλούσιος   προφανώς  δεν  έχω  καμμιά  απαίτηση  να  τη  βγάζει  όπως  ο  μισθωτός  των  1000€ . Προφανώς  θα  έχει  ένα  διαφορετικό  λαϊφ σταϊλ . Δικαίωμα  του  απόλυτο ,  τιμή  του  και  καμάρι  του.

2 Αν  το  άνθος  της  Ελληνικής  δημοσιογραφίας»  έχει  κάποιες  υποψίες  ότι  ο  Νίκος  Παπανδρέου   όσα  έχει  τα  έκλεψε,  τα  απέκτησε  παρανόμως  ή  δεν  πληρώνει  τους  φόρους  του,  ας  κάνει  μια  έρευνα  και  ας  μας  ενημερώσει  σχετικά  . Τι  σόϊ  δημοσιογραφάρα  είναι;

3.  Είναι  πολύ  προφανές  ότι  ο  Θέμος  απευθύνεται  στα  ταπεινότερα  των  ενστίκτων  μας. Δεν  είναι  ο  μόνος,  δεν  είναι  η  πρώτη  φορά  που  το  κάνει (το  κάνει   για  την  ακρίβεια   επί  χρόνια κάθε  εβδομάδα) και  με  βεβαιότητα  σας  λέω  ότι  δεν  είναι  η  τελευταία. Ο  στόχος;  Η  «κονόμα»  Να  πουλήσουμε  κάποιες  χιλιάδες    φύλλα  παραπάνω   ερεθίζοντας  τα  αισθήματα     φθόνου  κομπλεξικών  και  ανασφαλών    συμπολιτών  μας  για  κάποιον  που  «τα  έχει»   και  είναι  και  κοντά  σε  σημαίνοντα  πολιτικό.

4. Είναι  εμετικό  αυτά  να  μας  τα  παρουσιάζει  ένας  άνθρωπος  που  διακινούσε  (εκτός  από  περίεργες  κασέτες) μέσα   σε  σακκούλες  στην  Ευρώπη  5 εκ€,   υπόθεση    την  οποία – χάρη  στην  παροιμιώδη  ταχύτητα  της – η Ελληνική  δικαιοσύνη  δεν  έχει  ξεκαθαρίσει.

Ακολουθεί   η  απάντηση  του  Νίκου  Παπανδρέου  στο  δημοσίευμα:

«Εδώ και ενάμισυ χρόνο περίπου διάφορα μπλογκ και εφημερίδες ασχολούνται επιμελώς με το πρόσωπό μου, χωρίς φυσικά να προσκομίζουν στοιχεία. Το σημερινό εξώφυλλο είναι στην ίδια γραμμή με τα μπλογκ. Μόνο σκοπό που έχουν είναι – υποθέτω – να αποτελειώσουν δια της λασπολογόιας, το επώνυμο «Παπανδρέου» μια και καλή.

Πρώτ’ απ’ όλα προφανώς είμαι υπό απίστευτη παρακολούθηση επειδή για μια μέρα που επισκέπτης πάρκαρε το αμάξι του στα γκαράζ μου, προλάβατε να βγάλετε φωτογραφία με αυτό, υπονοώντας ότι μου ανήκει.

Φυσικά και δεν μου ανήκει. Όπως και δεν μου  ανήκει ένα 4×4 BMW, όπως υπονοείτε στο εξώφυλλο. Έχω ένα οικογενειακό VOLVO του 2003. Όμως σημειώνω ότι ποτέ δεν κάνατε το κόπο να με ρωτήσετε αν μου ανήκει το πολυτελές αμάξι που φωτογραφίσατε ή αν μου ανήκει η μεζονέτα στην οποία διαμένω. Ένα τηλεφώνημα; Δικό σου το αμάξι Νίκο; Όχι. Δικό σου το σπίτι; Όχι. Έχεις Porsche; Όχι. Έχεις BMW 4×4; Όχι.

Αν προέρχονταν από τα πολυπληθή δεξιά μπλογκ, ίσως θα το καταλάβαινα.Από σοβαρή εφημερίδα, ένα απλό τηλεφώνημα σε μένα δεν θα ήταν το σωστό και δεοντολογικό; Ιδιαιτέρως σε μια δύσκολη εποχή (για την οποία έχω γράψει πολλές φορές και έχω προτείνει λύσεις) δεν πρέπει να προσέχουμε τι λέμε για ανθρώπους με επώνυμα; Προς τι αυτή η κακία; Προς τι αυτή η επιμονή;

Πραγματικά δύσκολα καταλαβαίνω την τόση κακία. Αν θέλετε, με χαρά να σας δώσω και τα τελευταία δέκα χρόνια των φορολογικών μου δηλώσεων, να δείτε από κοντά. Είμαι φυσικά υπέρ του πόθεν αίσχες για όλους. Μήπως να κάντε το πρώτο βήμα εσείς;

Μάλιστα γνωρίζω ότι έχετε ή είχατε στα χέρια σας – σας το έφερε «δημοσιογράφος» – αντίγραφο του ενοικιαστηρίου του σπιτιού. Μεγάλη αμαρτία φαίνεται να διαμένω στην Εκάλη! Που θα προτιμούσατε; Στο πατρικό στο Π Ψυχικό; Στο Καστρί του παπού; Σε ποιά μαγαζιά επιτρέπεται να πηγαίνω; Με τι αμάξι να κυκλοφορώ και με πόσα κυβικά; Τι ποτό επιτρέπεται να πίνω ως αδερφός (γιος, εγγονός –διαλέξτε και πάρτε) πρωθυπουργού; Ρετσίνα; Κρασί ελληνικό; Αν είναι ιταλικό; Γαλλικό; Από Χιλή; Σε ποιές χώρες μπορώ να ταξιδεύω; Και με ποιά εταιρεία; Και σε ποιά θέση; Τσιγάρο; Τι μάρκα;

Ούτε το σπίτι είναι δικό μου, ούτε το πολυτελές αμάξι. Ποτέ δεν μου άρεσαν αυτά άλλωστε και δεν συνάδουν με την φύση μου. Φυσικά σημειώστε ότι δεν έχω δημόσια θέση, δεν πληρώνομαι από τους φορολογούμενους και κάνω τα πάντα να μην επιβαρύνω ποτέ το δημόσιο. Ξέρω ότι δεν σας πείθω. Αλλά για την τιμή των όπλων δεν μπορώ να μη απαντήσω, έστω και μια φορά.»

Λυπάμαι,  αλλά  πρέπει  να  συμφωνήσω  με  το  Νίκο  Παπανδρέου. Το  εξώφυλλο  του  ΘΕΜΑτος  (το  τι  γράφει  στις  μέσα  σελίδες  ούτε  με  νοιάζει  ούτε  πρόκειται  να  ασχοληθώ να  μάθω) είναι  ένα  χαρακτηριστικό  παράδειγμα  κιτρινισμού  από  αυτά    που  επί  δεκαετίες  δυστυχώς  ανθούν  στον  τόπο  μας. Ο  Παπανδρέου  έχει  απόλυτο  δίκιο  να  διαμαρτύρεται.  Αν  μάλιστα  κατάφερνε  να  του  εισπράξει   δικαστικά  και  καμμιά  αποζημίωση  θα  ήμουν πολύ   ευτχής (  πάντως  βάσει  εξωφύλλου  νομικά  μάλλον  δεν  στέκει). Και  το  επαναλαμβάνω:   Και  να  ήταν  δικά  του  η μαιζονέτα  και  τα  αυτοκίνητα,  να  είναι  καλά ο κ Νίκος  Παπανδρέου   και  να  τα  χαίρεται. Αν  έχει  κάποια  άλλα   στοιχεία -που να  έχουν  κάποιο  ενδιαφέρον- η  θεραπαινίδα  του  ΠΑΣΟΚικού  συστήματος  κ(;;)  Θέμος  Αναστασιάδης  ας  τα    δημοσιοποιήσει .

Δεν  μπορώ  να  αποφύγω  πάντως  2-3  παρατηρήσεις    επί  της  επιστολής  του  Νίκου Παπανδρέου

1. Τι  είναι  αυτό  το  «πόθεν  αίσχες».  Καινούργια  ανακάλυψη  μετά  «τον  χαλιμά»; Εκτός  αν  πρόκειται  για  τυπογραφικό….  οπότε    το  παίρνω  πίσω.(Φοβάμαι  ότι  δεν  θα  χρειαστεί)

2  Προς  τι  αυτό  το  ερώτημα «…δεν πρέπει να προσέχουμε τι λέμε για ανθρώπους με επώνυμα;» Ολοι  έχουμε  επώνυμα, πρίγκιπα  μου! Πρέπει  να  προσέχουμε  τι  λέμε  για  τους  Παπανδρέου,  αλλά  δεν  πρέπει  να  προσέχουμε  τι  λέμε  για  τον   Παναγιωτόπουλο  ή  τον  Σαλταπήδα;

3   Το  ΘΕΜΑ  θεωρείται  από  τον  Νίκο   σοβαρή  εφημερίδα; Γιατί  κάτι  τέτοιο  υπονοεί  με  το  ερώτημα  του «…Αν προέρχονταν από τα πολυπληθή δεξιά μπλογκ, ίσως θα το καταλάβαινα.  Από σοβαρή εφημερίδα, ένα απλό τηλεφώνημα σε μένα δεν θα ήταν το σωστό και δεοντολογικό;» Τα  «σωστά  και  τα  ¨»δεντολογικά»,  πριν  τα  απαιτήσεις  για  την  αφεντιά  σου να  τα  απαιτείς  από  τις  «σοβαρές»  εφημερίδες   ΚΑΙ   όταν άνευ  λόγου  και  αιτίας    ξεσκίζουν «τους  άλλους». Αλλιώς   όταν  ψάχνεσαι  για  το  ποιος   δημιούργησε  αυτά  τα  φαινόμενα  του  κιτρινισμού  ρίχνε  μια  ματιά  και  στον  καθρέφτη  σου!

Πιθανόν  να  σας  φαίνεται  περίεργο  που  υπερασπίζομαι        τον  Νίκο  Παπανδρέου.  Αν  όμως  σκεφθείτε  ότι  δεν  είναι  θέμα  προσώπων  αλλά νοοτροπιών, αν  θεωρείτε  βλακώδες  το «ο  εχθρός  του  εχθρού  μου  είναι  φίλος  μου» (μπορεί  να  είναι  πολύ  μεγαλύτερος  εχθρός)  κι  αν  συμμερίζεστε  την  άποψη ότι  σε  τελευταία  ανάλυση  ο αντίπαλος  είναι….  τα  προβλήματα,  νομίζω  ότι θα  με  καταλάβετε.

ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ-firiki2010

This entry was posted in ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ and tagged , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

