Με … δημοσκοπήσανε !

Ισως  παραμεγάλωσα  και  παραξένεψα. Ισως  είναι  που  δεν  γουστάρω  τις  δημοσκοπήσεις. Ισως    είναι  που  δεν  μπορώ  να   δίνω  απαντήσεις  στα  πλαίσια  των  προδιαγραφών  τους. Ισως  είμαι  αρνητικά    προκατειλημμένος  με  τους  δημοσκόπους    και  προσπαθώ-  ο  τρισάθλιος – να  τους  κάνω  δύσκολη  τη  ζωή.

Σήμερα  λοιπόν  με  δημοσκόπησε  η  Metron Analysis. H  μετά  τα  προκαταρκτικά  διαδικασία  άρχισε  με    την  ερώτηση  «Είστε  ικανοποιημένος  από  τη  ζωή  σας;»  Σκέφτηκα  ότι  αυτό  είναι  ένα  θέμα   που  θα  μπορούσε  να  το  κουβεντιάσει  κανείς   με  τον  εαυτό  του   μπροστά  σ΄ ένα  μπουκάλι  κρασί  και  με  άφθονα  τσιγάρα.  «Τι  πέτυχα; Που  απέτυχα; Τι  θέλω;  Που  πάω;  Ποιος  είμαι  τελικά;»  Απέφυγα  να  μοιραστώ  τις  σκέψεις  μου    με  την  ευγενέστατη  δημοσκοπούσα  κι έδωσα  μια  απάντηση  που  θα  μπορούσε  να  χωρέσει  στα  «κουτάκια»  της.  Για  λίγο  συνεχίσαμε  σε  ένα  κλίμα   (σχετικής)  λογικής  και  συνεργασίας.  Η  ερώτηση  «θέλετε  κυβέρνηση  αυτοδύναμη  ή  κυβέρνηση  συνεργασίας;»  μου  χτύπησε  κάποια  «καμπανάκια». Βλέπετε  έχω  την ενδεχομένως    περίεργη  άποψη  ότι     οι  αυτοδυναμίες  ή  οι  συνεργασίες  προκύπτουν    ανάλογα  με  το  εκλογικό  αποτέλεσμα   και  δεν  είναι  δίλημμα  που  αντιμετωπίζει  ο  ψηφοφόρος  πηγαίνοντας  στην  κάλπη. Ξεπέρασα  πάντως  την  ερώτηση  αξιοπρεπώς («Αυτοδυναμία»  απάντησα), αλλά  στη  συνέχεια  τα  πράγματα  πήραν  άσχημη  τροπή:

-Ποιο  κόμμα  πιστεύετε  ότι  θα  έρθει  πρώτο;

-Μάλλον  η  ΝΔ

– Με  μικρή  ή  μεγάλη  διαφορά;

_ 4,37  μονάδες !

-Δεν  σας  ζητώ  να  μου  πείτε  ποια  θα  είναι  η διαφορά. Απλώς  να  μου  πείτε  αν  θα  είναι  μικρή  ή  μεγάλη!

– Η  διαφορά  θα  είναι κατά  τη  γνώμη  μου  4,37  μονάδες.  Είναι   μικρή    ή  μεγάλη  διαφορά ;

– Πείτε  μου  καλύτερα  εσείς  τι  την  θεωρείτε !

– Με  βάση  τις  δημοσκοπήσεις    του  τελευταίου  διμήνου   και  τα  χάλια  του  ΠΑΣΟΚ   είναι  μικρή  διαφορά. Αν  συνυπολογίσετε  όμως  ότι  πριν  2,5 χρόνια  η  ΝΔ  ήταν  10,5  μονάδες  πίσω  και   τα  λάθη  τακτικής  που  έκανε  η  διαφορά  είναι  μεγάλη.  Εξαρτάται  από  την  οπτική  που  το  βλέπεις. Και  σε  τελευταία  ανάλυση   4,37  μονάδες  δεν  είναι  ούτε  λίγο  ούτε  πολύ. Είναι  4,37  μονάδες!  Τώρα  βέβαια  που  το  ξανασκέφτομαι……

Οπως  καταλαβαίνετε  από  κει  και  πέρα  η  δημοσκόπηση  «στράβωσε».  Οι  ερωτήσεις  στην  πλειοψηφία  τους  αντιμετωπίσθηκαν  εκ  μέρους  μου    με  μια  διάθεση  «Αντε  να  τελειώνουμε»  και  με  μπόλικα   » Δεν  γνωρίζω/Δεν  απαντώ» . Η  ευγενέστατη  – επαναλαμβάνω-  δημοσκόπος  παρατήρησε:  «Δεν  μας  βοηθάτε  να  βγάλουμε  ένα  αντικειμενικό  αποτέλεσμα» «Γιατί  βιάζεστε;»  της  απάντησα»Τα  αποτελέσματα  θα  βγούν  στις  6 Μαίου»  Όπως  σας   προειδοποίησα    και  στην  αρχή    μάλλον  παραμεγάλωσα  κι  έχω  παραξενέψει. Ισως  έπρεπε  να  είχα  ενημερώσει  εγκαίρως  και  τη  νεαρή  δημοσκόπο.

ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ-firiki2010

This entry was posted in ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ and tagged , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Με … δημοσκοπήσανε !

  1. Ο/Η Νίκος Π λέει:

    http://www.helpmevote.gr/

    Αφού σου αρέσουν οι δημοσκοπήσεις…

  2. Ο/Η firiki2010 λέει:

    Niko, ευχαριστώ για το link . Πολύ ενδιαφέρον και μάλλον καλύτερο από αυτό που είχα ανεβάσει στο «Μήπως είστεΝΔ/ ΠΑΣΟΚ/ΚΚΕ … και δεν το ξέρετε;»
    Εχω πάντως την αίσθηση ότι για την εξαγωγή του «αποτελέσματος» όλες οι ερωτήσεις μετράνε το ίδιο πράγμα που μάλλον δεν είναι σωστό
    Και τελικά έχεις δίκιο….. φαίνεται ότι παρα τα λεγόμενα μου οι δημοσκοπήσεις μου αρέσουνε.

Σχολιάστε

