Η λίστα Λαγκαρντ κι ο … Μήτσος.

    «Ουφ!  Με  πόνεσαν  τα  μάτια  μου  αλλά  την  διάβασα!»  αναφώνησε  ευτυχής  η  Μαρία. Το  βλέμμα  του  Μήτσου  έμεινε  καρφωμένο  στην  τηλεόραση. «Ποια;»  ρώτησε «Την λίστα  Λαγκάρντ! Και  μέσα  είναι  και  ο  Μπόμπολας  και  κάποιος  Πατέρας-  μάλλον  των  εφοπλιστών  θα  είναι  αυτός- κι  ο  Τράγκας!»  «Σώπα!  Με  εκπλήσσεις» μουρμούρισε  ο  Μήτσος  συνεχίζοντας  την  παρακολούθηση  του  αγώνα.  «Και  ξέρεις  ποιον  άλλο  βρήκα; »  συνέχισε  ενθουσιασμένη  η  συμβία  του  Μήτσου.  «Τη  Νίτσα. Το  λέει  ξεκάθαρα . Σωφρονία  Χατζηκαραμπαρμπούτσογλου » » Η  Νίτσα  δεν  ήταν  που  κέρδισε πριν  3-4  χρόνια    200 χιλιάρικα  στο  lotto; Μπορεί  να  τα  έβγαλε  στην  Ελβετία. Δικά  της  είναι, αφού  της  παρακράτησαν  τον  φόρο  ό,τι  θέλει  τα  κάνει» για  πρώτη  φορά  ο  Μήτσαος  φάνηκε  να  συμμετέχει  στη  συζήτηση.

«Και  γιατί  τα  έβγαλε  στην  Ελβετία;»  επέμεινε  η  Μαρία.

«Για  να  μη  γίνουν  τα  πεντοχίλιαρα    της  πετσετάκια, Μαρία  μου. Κι  εγώ  στη  θέση  της  το  ίδιο  θα  έκανα. Το  είχε  πεί  ακόμα  κι  ο πρωθυπουργός  μας  σε  μια  συνέντευξη  σε  κάτι  Αυστριακούς.»

«Ποιος  ο  Σαμαράς;»

«Οχι  ρε  γυναίκα  , ο Παπανδρέου. Ο  Γιώργος  σου!»

Κάτι  πήγε  να  πει  η  Μαρία  γιατί  είχε  μια  συμπάθεια  στον  «Γιώργο» αλλά  κρατήθηκε «Κι  εμείς  τα  δικά  μας  γιατί  δεν  τα  βγάλαμε, Μήτσο  μου ;»

«Γιατί  γυναίκα  μου  εμείς  έχουμε  καμμιά  30ριά  χιλιάρικα  όλα  κι  όλα.  Δεν  μου  λες…  τον  Βαγγέλη  τον  βρήκες  στη  λίστα; Τέσσερα  χρόνια  κάνουμε  παρέα  έχει  δυο  εξοχικά, σκάφος  κι  ακόμα  δεν  έχω  καταλάβει  τι  δουλειά  κάνει»

«Τον Καραπαπαμαμούνογου; Οχι.  Αυτός   εξ  άλλου  μας  είπε  ότι  τα  έχει  βγάλει  στην  Αγγλία.»

»  Τον  Χατζηπαπάρογλου  τον  δικηγόρο   κι  αυτόν  δεν    τον  βρήκες; Αυτός  κοκορευόταν   ότι  κάνει  φορολογική  δήλωση 20.000,  αλλά   κάθε   3  μήνες  είναι  στο  εξωτερικό. Και  το  σπίτι  του …το  είδες !»

«Μπορεί  αυτός  να   μην  τα  έβγαλε  έξω, Μήτσο  μου»

«Και  τι  με  νοιάζει  ρε  Μαρία  ποιος  τα  έβγαλε  ή  δεν  τα  έβγαλε  έξω ;  Κι  εδώ  να  τα  έχει  και  στην  Τράπεζα  τη  δικιά  μας  να  τα  φυλαει  ,  και  στο  μπαούλο  του  και  λουλουδοπόλεμο  στα  μπουζούκια  να  τα  έκανε  τι  με  νοιάζει;  Φορολογήθηκαν; Οι  Μπουρδοπεχλιβάνογλου μ΄ ένα  μισθό  του  δημοσίου πως  έχουν  εξοχικό,   3  αυτοκίνητα  και  τα  δυο  παιδιά  τους  σπουδάζουν  Αμερική; Ούτε  πατρική  περιουσία  έχει  ούτε  αυτός  ούτε  η  γυναίκα  του! Κι ο  Παπαρομαλακόπουλος  πόσες  φορές  μας  έχει  κόψει  απόδειξη; Με  κλέβει  ούτως ή  άλλως!  Είτε  στην  Ελβετία  τα  έχει  τα  λεφτά  του, είτε  στην  Αγγλία,  είτε  στην  Ελλάδα,  είτε  στο  Τιμποκτού»
«Κι  άμα  είναι  έτσι  Μήτσο  μου  γιατί  τόση  φασαρία  με  τη  λίστα  Λαγκάρντ;»

» Επειδή  πρέπει  να  πουλήσουμε  καμμιά  φυλλάδα  και  να  γεμίζουμε  τις  ώρες  στην  τηλεόραση. Κι  επειδή  έχουμε  μπλέξει  με  παπάρες ! »  Ο  Μήτσος  είχε  παρατήσει  το  ματς  στην  τηλεόραση   και  βημάτιζε  χειρονομώντας  γύρω  από  την   αμήχανη   Μαρία «Ζητάς  μια  λίστα…  να  την  κάνεις  υποτίθεται …. κάτι.  Και  δεν  την  κάνεις  τίποτε. Και  δεν  ξέρεις  και  που  βρίσκεται ! Διακόσιες  λίστες  να  τους  πάω  εγώ! Αμα  τις  γυροφέρνεις  δεξιά  κι  αριστερα  θα  πιάσεις  τη  φοροδιαφυγή; Αντε  κανένα  μεροκάματο  σε   τίποτα  Βαξεβάνηδες  και  σ΄ αυτούς  που  του  έδωσαν  τη  λίστα  να  εξασφαλίσεις!   Και  μπόλικη  δουλειά  για  τα  δικαστήριια.  Πιάνεται  έτσι  η  φοροδιαφυγή;;;;; Παπάρια  πιάνεται ! «

«Ηρέμησε  Μήτσο  μου!»

«Τι  να  ηρεμήσω  ρε  Μαρία. Εγώ  ήρεμος  ήμουν  κι  έβλεπα  ματς. Εσύ  φαγώθηκες  με  τις  λίστες. Ε  λοιπόν …   χεστήκαμε!»

Κάθησε  πάλι  μπροστά  στην  τηλεόραση. «Είναι  τελείως  παπάρες! Τελείως!»  μονολόγησε.

«Ποιοί Μήτσο  μου ; Οι  πολιτικοί;»

«Τώρα  λέω  γι  αυτούς  εδώ  του  Πανθρακικού»  είπε  ο  Μήτσος  δείχνοντας  στη  τηλεόραση  κάτι  ιδρωμένους  ποδοσφαιριστές  που  έφευγαν  από  το  γήπεδο. «Χάσανε  στο  88΄. Και  το  έπαιζα  Χ «

ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ-firiki2010

Ισως  κάτι  ενδιαφέρον  ανακαλύψετε  και  στην  καινούργια   «σελίδα»  του  blog  «ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ  ΜΟΥ»

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

