Παρελάσεις : Γιατί πρέπει να μου επιβάλεις τον δικό σου εορτασμό ;;;;;

Με  συγχωρείτε  αλλά  με  όλη  αυτή  τη  φιλολογία  που  αναπτύχθηκε  το  διήμερο  αυτό  με  αφορμή  τις  παρελάσεις  τα  έχω  πάρει! Τι  περί  «χούντας»  διαβάζω,  τι  περί  Βόρειας  Κορέας (!!!!),    τι περί   στρατοκρατικού  καθεστώτος, τι  περί  φόβου  για  την   οργή  του  λαού.

Ε,  λοιπόν  ας  μιλήσουμε  ξεκάθαρα. Λαός  δεν  είναι  οι  50-100  άνθρωποι  που  μπορούν  πολύ  άνετα  να  κάνουν  μια  παρέλαση  «μπάχαλο». Κι  όσοι  μιλάν  για  χούντα  προφανώς  ούτε  θα  έχουν  μπεί  στον  κόπο  να  διαβάσουν  πέντε  πράγματα  σχετικά. Από  πότε  η  τήρηση  της  τάξης  σημαίνει  χούντα;;;;   Από  πότε  οι  παρελάσεις  είναι  μια  διαδικασία  «μπάτε  σκύλοι  αλέστε»;;;;  Για  ποιον  περίεργο  λόγο  πρέπει  ως  Πολιτεία  και  ως  πολίτης  να  ανεχθώ  τον  ετσιθελισμό  του  οποιουδήποτε  που  θέλει  με  το  ζόρι να  παρελάσει,  να  διαμαρτυρηθεί, να  βρίσει, να  επιβάλει  το  δικό  του;;;; Η  επιβολή του  νόμου  είναι  ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ   μιας  δημοκρατικά  εκλεγμένης  Πολιτείας.

Ούτε  κι  εμένα  μου  άρεσαν  τα  χθεσινά  μέτρα  ασφαλείας-  αταίριαστα  για   μια  γιορτή-   πολύ  λιγότερο  όμως  θα  μου  άρεσαν    αυτά  που  θα  γινόταν   αν  τα  μέτρα  δεν  είχαν  ληφθεί.

Τα  πράγματα   είναι  απλά!  Δεν  γουστάρεις  τις  παρελάσεις;;; Κάτσε  σπίτι  σου!  Θέλεις  την  ημέρα   μιας  εθνικής  γιορτής  να  διαδηλώσεις, να  διαμαρτυρηθείς;  Θέλεις  να  δώσεις  στην  εθνική  επέτειο  το  δικό  σου  νόημα;; Θέλεις  να  την  τιμήσεις  ή  να  την  καταγγείλεις; Διοργάνωσε  μια  δικιά  σου  ξεχωριστή  εκδήλωση! (Μπορεί  να  έρθω  κι  εγώ).  Δικαίωμα  σου   να  μιλάς  για  «αβλαβή  διέλευση»  των  Ιταλικών  στρατευμάτων,  δικαίωμα  σου  να  θεωρείς ότι  δεν  έπρεπε  να  εμπλακοούμε  στον  Β΄ΠΠ -λες  και  μας  ρώτησε  κανείς – (αναφερομαι  στις   σχετικές   απόψεις  ενός  στελέχους  του ΣΥΡΙΖΑ  που  χθες  φιλοξένησε  η  «Αυγή» – το  άρθρο  και  σχεττικός  σχολιασμός  στο    http://www.antinews.gr/2012/10/28/186432/),  δικαίωμα  σου  να  πιστεύειως   το  «όχι»  του  ΄40  συνεπάγεται  «όχι»  στην  τρόϊκα,   δικαίωμα  σου  να  πιστεύεις  ότι  είμαστε  υπό  κατοχή,  δικαίωμα  σου  να  πιστεύεις  ακόμα  κι  ότι  μας….  ψεκάζουν! Δικαίωμα  σου!

Γιατί  θα  πρέπει  να  επιβάλεις  με   το «τσαμπουκαλίκι»  σου  στην  Πολιτεία  και  άρα  σε  όλους  τους  πολίτες  τον  δικό  σου  «εορτασμό»;;;

Γιατί  είναι  η  δική σου  άποψη    αυτή  στην  οποία  θα  πρέπει  οι  υπόλοιποι  να  υποκύψουμε;;;;;

Φασισμός, ηλιθιότητα  ή  καραγκιοζλίκι;;;  Μάλλον  κάποιος  συνδυασμός  και  των  τριών!

ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ-firiki2010

Advertisements
This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

7 Responses to Παρελάσεις : Γιατί πρέπει να μου επιβάλεις τον δικό σου εορτασμό ;;;;;

  1. Ο/Η Μηχανικός λέει:

    Αγαπητέ firiki2010, δυστυχώς είναι συνδυασμός και των τριών. Είχα συνηθίσει να ακούω και να αναμένω τέτοιες απόψεις και αντιδράσεις, από ανθρώπους που αυτοπροσδιορίζονταν στον αριστερό και ευρύτερα «σοσιαλιστικό» χώρο. Δυστυχώς, τέτοιου τύπου απόψεις, ιδέες και αντιδράσεις, βρίσκουν ευήκοα ώτα και στον «υποτιθέμενο» συντηρητικό ή κεντροδεξιό χώρο. Τελικά ο λαικισμός τύπου Καρατζαφέρη, έχει περάσει σε ένα νέο και ακόμα λιγότερο σοβαρό επίπεδο, συντηρείται δε και επαυξάνεται από περισσότερα, κόμματα πλέον…

    • Ο/Η firiki2010 λέει:

      Δυστυχώς έχεις δίκιο αγαπητέ. Σε όλους τους χώρους ανθεί ένας ιδιόμορφος λαικισμός.¨ που δεν επιτρέπει να συνεννοηθούμε ούτε με αυτούς που υποτίθεται είναι ομοιδεάτες. Μεγάλο μπέρδεμα.

  2. Ο/Η Νίκος Π λέει:

    Ο Νάσος Θεοδωρίδης είναι τακτικός αρθρογράφος στην ΑΥΓΗ και έχει πολλές φορές εκφράσει σχετικές απόψεις. Το ότι αυτές ήταν και οι επίσημες θέσεις του τότε ΚΚΕ, που υποστήριζε τη συμμαχία της Ναζιστικής Γερμανίας με τη Σοβιετική Ένωση, μόνο ως τυχαίο δε μπορεί να εκληφθεί. Ευχαριστώ λοιπόν τον κύριο αυτό γιατί απέδειξε με πειστικό τρόπο πόσο κοντά είναι οι φασιστικές – ναζιστικές θέσεις με εκείνες των λεγόμενων «αντιεθνικιστών». Και για περαιτέρω ενημέρωση: http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=532330

  3. Ο/Η Dyer λέει:

    Πάντως το συγκεκριμένο άρθρο για το αλβανικό έπος δεν έχει τίποτα υποτιμητικό για τον στρατιωτικό άθλο. Απορώ για τις αντιδράσεις που προκάλεσε.
    Το ουσιαστικό ερώτημα που προκύπτει κατά τη γνώμη μου από το άρθρο είναι το κατά πόσο ανταμείφθηκε η Ελλάδα για το αίμα που έχυσε εξ αιτίας της εμπλοκής της στο β΄ ΠΠ. Ούτε τη Β. Ήπειρο δεν μας παραχώρησαν οι σύμμαχοι.
    Μήπως η συμπεριφορά των ετέρων τώρα γίνει σαν την συμπεριφορά των συμμάχων τότε.

    • Ο/Η firiki2010 λέει:

      Απο το άρθρο δεν προκύπτει κανενός είδους παράπονο για την λειψή ανταμοιβή της Ελλάδας μετά τη λήξη του Β΄ΠΠ. Απλώς προκύπτει ένα παράπονο γιατί εμπλακήκαμε στον πόλεμο αρνούμενοι μια «απλή διέλευση» ξένου στρατού. (Διέλευση για να πάνε που , ρε ανόητε Θεοδωρίδη;;;; Για κατοχή επρόκειτο. Και μέμφεσαι κ Θεοδωρίδη μου αυτούς που την αρνήθηκαν).
      Κατά τα λοιπά το άρθρο λέει γνωστά πράγματα (Ναι, ημασταν προετοιμασνμένοι, ναι εκμεταλλευθήκαμε την μορφολογία του εδάφους, ναι , ο πόλεμος περιλαμβάνει φρίκη, ναι κανείς δεν είναι ευτυχής όταν πρέπει να σκοτώνει και να σκοτώνεται) μέσα απο τα οποία εντελώς «ατσούμπαλα» προσπαθεί να αναδείξει αριστερές ή «αριστερές» ιδεοληψίες.

      • Ο/Η Dyer λέει:

        Ο αρθρογράφος εκφράζει την άποψη ότι η χώρα μας θα μπορούσε να έχει μικρότερη εμπλοκή ή και καθόλου. Είναι μια άποψη που την έχω ακούσει και από ανθρώπους που πολέμησαν. Αλήθεια ποίος πιστεύει ότι η χώρα μας απέλαβε αυτά που θα έπρεπε σύμφωνα με το αίμα που πλήρωσε; Αυτό είναι και το αρχικό δίλημμα του άρθρου. Δηλαδή η Σερβία που έριξε μόνο τρις τουφεκιές και άφησε τους Γερμανού να «περάσουν» τι έπαθε περισσότερο. Εδώ επίσης να κάνω μια αναφορά από αφηγήσεις της κατοχής που όλες υποστηρίζουν ότι αν είχαμε μόνο τους Ιταλούς για κατακτητές η κατοχή θα ήταν ποιο ήπια. Όσο αφορά τον όρο «διέλευση» προφανώς κατάληψη υπονοούσε εκφράζεται όμως έτσι για να τονίσει το αναίμακτο της επιλογής.
        Πάντως θα ήθελα να έχω την άποψή σου για το αν οι σύμμαχοι αναγνώρισαν ουσιαστικά την προσφορά μας.

  4. Ο/Η Νίκος Π λέει:

    Και κάτι ακόμα από την Αυγή μαζί με άλλα πολλά, ευτυχώς όχι όλα του ίδιου επιπέδου:

    «Αφού γιορτάζουμε την 28η Οκτωβρίου του 1940, δεν θα έπρεπε να γιορτάζουμε και την 29η Μαΐου του 1453;»

    Θα συγκρατηθώ και δεν θα σχολιάσω. Να και ο σύνδεσμος:

    http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=723858

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s