H Μαρία ευγνωμονούσα δηλώνει στην «Αυγή» πως …. απεγκλωβίστηκε.

Στην  «Αυγή»  δημοσιεύθηκε  η  παρακάτω  επιστολή:

«Ονομάζομαι Οικονόμου Μαρία. Είμαι από την οργάνωση Φυλής. Θέλω να πω μόνο δύο λόγια. Ήμουν οργανωμένη στη Ν.Δ. για 18 ολόκληρα χρόνια. Όχι κατ’ ανάγκην δεξιά, αλλά με αριστερές αρχές. Και αριστερή συμπεριφορά στην καθημερινότητά μου, στη δουλειά μου, στις συναναστροφές μου. Ήμουν μια  από τους εγκλωβισμένους στα δύο πρώην μεγάλα κόμματα και νιώθω ευτυχής που μου δώσατε χώρο και λόγο στον ΣΥΡΙΖΑ.

Βρίσκομαι σήμερα εδώ γιατί άκουσα τον δυνατό, τον καθαρό, τον έντιμο λόγο του συντρόφου Αλέξη Τσίπρα και του είμαι ευγνώμων γιατί έδωσε διέξοδο στην καταπιεσμένη αριστερή μου ιδεολογία. Και τελειώνω λέγοντας ότι στον ΣΥΡΙΖΑ βρήκα επιτέλους, μετά από 18 ολόκληρα χρόνια, την πολιτικά βιολογική μου οικογένεια.

Ήρθα για να μείνω και θα συνεχίσω να αγωνίζομαι μαζί σας με όλες μου τις δυνάμεις.

Σας ευχαριστώ πολύ.»

Κατ΄ αρχήν  η  επιστολή  μου  βρωμάει  πρακτικές  που  άνθισαν  στις  χώρες  του  «υπαρκτού».  «Πολίτες»  πραγματικοί  ή  φανταστικοί δηλώνουν  δημοσίως  την  πίστη, τον  θαυμασμό     και  τις  ευχαριστίες  του  προς  το  καθεστώς  και   την    εκτίμηση (ή και  λατρεία)   προς  τον  εκάστοτε  μεγάλο  ηγέτη.

Πέραν  τούτου  πάντως  η   κ Οικονόμου  πρέπει  να  είναι  εντελώς  «στόκος».  Εχοντας  «αριστερές  αρχές»   (σε  τι  ακριβώς  συνίσταται  η  «αριστεροσύνη»  της;)  πήγε  και  οργανώθηκε  στη  ΝΔ !  Και  παρέμεινε  οργανωμένη  επί  18  χρόνια  !  Χρειάστηκαν  18  ολόκληρα   χρόνια  οργάνωσης  στη  ΝΔ  για  να  καταλάβει  ότι  η  «πολιτικά  βιολογική  της  οικογένεια»    είναι  ο…  ΣΥΡΙΖΑ !  Η κ Οικονόμου  δεν  πρέπει  να  είναι  περήφανη  για  την  αντιληπτική  της  ικανότητα,  ούτε  κι ο  ΣΥΡΙΖΑ   για  τις  αντιληπτικές  ικανότητες  της  καινούργιας  ψηφοφόρου  του.

Κι  αυτή  η  «αριστερή  συμπεριφορά  στην  καθημερινότητα, στη  δουλειά  στις  συναναστροφές»  τι  ακριβώς  περιλαμβάνει;;;;; Δεν  παρκάρω  σε  θέσεις  αναπήρων; Κάνω  ευσυνείδητα  την  δουλειά  μου;  Δεν  πετάω  σκουπίδια  στον  δρόμο;  Δεν  κουτσομπολεύω  τις  φιλενάδες  μου; Δεν  γλείφω  τους  προϊσταμένους  μου;

Και  μετά …. είναι  κι  αυτή  η  περίφημη  ιστορία  περί  » εγκλωβισμού». Πως  στην  ευχή   «εγκλωβίστηκε» η  κ Οικονόμου;  Ποιος  την  εμπόδισε  να  διαγραφεί  από  τη  ΝΔ; Ποιος  την  εμπόδισε  πίσω  από  το  παραβάν  να    επιλέξει  το  ψηφοδέλτιο  του  ΠΑΣΟΚ, του  ΚΚΕ,  του  ΣΥΝ;;;; Η  μόνη  εικασία   που  μπορώ  να  κάνω  είναι  ότι  ο  όποιος  «εγκλωβισμός»  προέκυπτε  από  τις  διευκολύνσεις  που  ενδεχομένως  είχε  και  από   αυτές  τις  οποίες  ανέμενε. Εμένα    αυτό  δεν  μου  μοιάζει  με  «αριστερή  συμπεριφορά»,  εκτός  αν  αυτή  η  έννοια  είναι  αποσυνδεδεμένη  από  το  «ηθική  συμπεριφορά». Το  προφανές   πάντως   είναι   ότι  η κ  Μαρία  ανακοινώνει  δημοσίως   την    ευγνωμοσύνη  της  που  της  δίνεται  η  ευκαιρία  να  αλλάξει  κόμμα    και  εικάζω  οτι  ο  νέος  «εγκλωβισμός»  της  θα  συνοδεύεται  από  την  ελπίδα  ότι  αυτός  θα  εκτιμηθεί  δεόντως.

Τέλος  υπάρχει  κι  ένα  θέμα  ήθους.  Είσαι  οργανωμένος  σ΄ ένα  κόμμα  . Και  μετά  18  χρόνια   βρίσκεις  την  «πολιτικά  βιολογική    σου  οικογένεια»    σ΄ ένα  άλλο  κόμμα  στο  άλλο  άκρο  του  πολιτικού  φάσματος.  Δύσκολα  κατανοητό, αλλά  κατανοητό. Ε ,   αυτό  που  προσωπικά  αντιλαμβάνομαι  σαν  «ήθος»  απαιτεί  να  πας  με  κάποια  συστολή, με  κάποια  περίσκεψη   και     με  κάποια  σεμνότητα.  Μια  γλειψιματική  επιστολή   στην  κομματική  εφημερίδα    και  το  να  αποκαλείς  «σύντροφο»  τον  Αλέξη  Τσίπρα  (νομίζω  ότι  ο  άνθρωπος  έσκασε  στα  γέλια  διαβάζοντας  το) δείχνει  μάλλον  ότι  επιθυμείς  απλώς  να  αλλάξεις  … νταβατζή.

Αν  η κ Οικονόμου  είναι  υπαρκτό  πρόσωπο  πολύ  θα  ήθελα  να  μάθω  πόσο  «οργανωμένη»  ήταν  στη  ΝΔ,  τι  δουλειά  κάνει, πόσες  βουλευτικές  πλάτες  χτύπησε  με  οικειότητα,   τι  «κονέ»  έχει,  πως  τα  εκμεταλλεύθηκες  κι  άλλες  μικρές  ασήμαντες  λεπτομέρειες.  Εκατομμύρια  εγκλωβισμένων  είναι  έτοιμοι  να  ακούσουν  την  πονεμένη  ιστορία  της.

ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ-firiki2010

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to H Μαρία ευγνωμονούσα δηλώνει στην «Αυγή» πως …. απεγκλωβίστηκε.

  1. Ο/Η Νίκος Π λέει:

    Είσαι κακούλης, περιμένεις και σχόλια . Δεν αποκλείεται πάντως η ιστορία να είναι αληθινή, τέτοιες πολιτικές μεταγραφές δεν είναι τόσο σπάνιες όσο νομίζεις. Εμφανίζονται μεταξύ όλων των κομμάτων και αφορούν συνήθως καλά κοριτσάκια που τα πήραν λίγο τα χρόνια, τα χάλασαν με τον παλιό boyfriend και βρήκαν καινούργιο σε άλλο κόμμα (κάπως αλλιώς μου φαίνεται ότι το είπες). Αν δεν πρόκειται για κακόγουστη φάρσα, θα την απολαύσουμε σύντομα στην τηλεόραση σε κακόγουστες εκπομπές οι οποίες απευθύνονται σε άτομα χαμηλού ΙQ που κουνάνε το κεφάλι τους και λένε τσ τσ τσ. Σύντομα θα ξέρουμε.

    • Ο/Η firiki2010 λέει:

      Μα είναι να μην γίνομαι κακός ;;;; Και κακός και καχύποπτος και κουτσομπόλης ! Γι αυτό και «ψοφάω» να μάθω τις λεπτομέρειες στις οποίες αναφέρομαι στην τελευταία παράγραφο της ανάρτησης (Το τι έιδους κόσμος κυκλοφορεί στις κομματικές οργανώσεις είναι καταπληκτικό. Δεν εκπλήσσομαι με τίποτα )

Σχολιάστε

