Χριστουγεννιάτικη ιστορία

Η   ιστορία  δεν  είναι  Χριστουγεννιάτικη. Νομίζω  όμως  πως  είναι  μέσα  στο  πνεύμα  των  Χριστουγέννων,  όπως  τουλάχιστον  το  γνώρισα  μέσα  από  τα  παραμύθια  που  διάβαζα  μικρός (ορισμένα  και  αρκετά μεγαλύτερος). Είναι  μια  ιστορία  απελπιστικά  σύντομη, 100%  αληθινή  και  υπαρχουν  και  μάρτυρες. Ο  Κώστας  κι  εγώ…  που  είχαμε  την  τύχη  να  την  ζήσουμε. Η πρωταγωνίστρια  της  ιστορίας   είναι  σχεδόν  βέβαιο   ότι  άφησε  τον  μάταιο-  παρά  ταύτα  γλυκύ-  κόσμο  μας  και  τον  άφησε….. φτωχότερο.

Δεν θυμάμαι  πότε  συνέβη. Σίγουρα  όμως  ήταν  επι  …δραχμής.  Είχα  πάει  στο ΠΡΟ-ΠΟτζίδικο  της  γειτονιάς  μου  (κανείς  δεν  είναι  τέλειος)  και  μαζί  με  τον  ιδιοκτήτη  του,  τον  Κώστα,   σχεδιάζαμε  επί … computer  πίσω  από  το  γκισσέ    κάποιες  “μεγαλοφυείς”  στρατηγικές  για  να  αλλάξουμε  την  τύχη  μας.

Στο  μαγαζί  μπήκε  μια  γριούλα. Μαυροντυμένη, μαντήλα  φυσικά  στο κεφάλι, καμπουριασμένη,  ταλαίπωρη.  Απλωσε  το  χέρι. “Μια  βοήθεια,  παιδιά  μου…”

Ο Κώστας-  είχε  το  ταμείο  μπροστά  του-  της  έδωσε  πρώτος. Δεκάρικο.. εικοσάρικο… δεν  ξέρω.  “Ευχαριστώ ,παιδί  μου”.

Απλωσα  το  χέρι  μου  κι  εγώ  να  της  δώσω  κάτι. “Οχι  παλληκάρι  μου,  αυτό  να  το  κρατήσετε,  γιατί  μπορεί  να  περάσει  και  κάποιος  άλλος   από  εδώ  που  να  έχει  ανάγκη”.

Τέλος  της  ιστορίας.

Κ   Α   Λ   Α          Χ   Ρ   Ι   Σ   Τ   Ο   Υ   Γ   Ε   Ν   Ν   Α   !

ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ-firiki2010

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

7 Responses to Χριστουγεννιάτικη ιστορία

  1. Ο/Η firiki2010 λέει:

    Την Χριστουγεννιάτικη ιστορία την ανέβασα και πέρυσι και πρόπερσι. Αισθάνομαι ότι δεν έχω κάτι καλύτερο να ανεβάσω τέτοιες μέρες. Ούτως ή άλλως είναι από τα 5-10 πράγματα που θα θυμάμαι μια ζωή. Το περίεργο είναι ότι όποτε και να δω τα στατιστικά του blog και σε άσχετες ακόμα εποχές (άνοιξη, καλοκαίρι, περίοδο εκλογών) και για οποιαδήποτε περίοδο (εβδομάδα, μήνα τρίμηνο ) και αν τα ελέγξω, η Χριστουγεννιάτικη ιστορία είναι σταθερά μέσα στις 10 πιο πολυδιαβασμένες αναρτήσεις. Μπορεί να φταίει ο τίτλος, μπορεί να είναι τυχαίο, εγώ (αφελώς;) θέλω να πιστεύω ότι είναι καλό σημάδι. Οπως καλό σημάδι είναι το ότι κάθε φορά που φτάνω στην τελευταία φράση της ανάρτησης ανατριχιάζω.

    Kαι πάλι Καλά Χριστούγεννα σε όλους !

  2. Ο/Η Dyer λέει:

    Χρόνια Πολλά και από μένα firiki2010 με υγεία και καλές εμπνεύσεις (για το στοίχημα εννοείται).

    • Ο/Η firiki2010 λέει:

      Ευχαριστώ πολύ, αντεύχομαι. Το «άθλημα» το έχω ψιλοεγκαταλείψει κι έτσι όλες οι εμπνεύσεις μου εξαντλούνται στο firiki2010 🙂

  3. Ο/Η ΜΙCHELE λέει:

    Ευτυχως για μας τους αναγνωστες σου ,που οι εμπνευσεις σου «εξαντλουνται»εδω!Ευχομαι λοιπον υγεια ,οικογενειακη ευτυχια και..στοχευμενες πολιτικες αναλυσεις οπως παντα.

    • Ο/Η firiki2010 λέει:

      Και σε σένα , Μικέλε, ό,τι επιθυμείς. Και φυσικά και καλές προβλέψεις, εμπνεύσεις και αναλύσεις που στην περίπτωση σου εύχομαι να είναι και …προσοδοφόρες. Πάνω απ ΄ όλα υγεία κι αγάπη !

  4. Ο/Η Νίκος Π λέει:

    Πολλές ευχές κι από μένα.

Σχολιάστε

