Ανάλεκτα 13/1- 28/1/2013

Κάποια  από  τα  ενδιαφέροντα   κείμενα  που  διάβασα   τις  τελευταίες  μέρες   στο  διαδίκτυο  και   ίσως ….. δεν πέσατε  επάνω  τους.   Κάπου  μπορεί  να  συμφωνώ,  κάπου  όχι. Αν  θέλετε  το  συζητάμε…

Λ Κέζα  ΦΟΡΟΣ  ΠΙΣΤΗΣ   «…Η ιδέα θα μπορούσε να επεκταθεί. Να δημιουργηθεί νέος πίνακας όπου οι φορολογούμενοι θα δηλώνουν τις προτιμήσεις τους ώστε να μην κόψει το κράτος τις δαπάνες για κάποιες συνήθειες που έχουν ορισμένοι αλλά όχι όλοι οι πολίτες….»  http://www.realpolitics.gr/archives/45750/

Παραπολιτική  (από  τη  Le Monde) ΤΟ  74%  ΤΩΝ  ΓΑΛΛΩΝ  ΘΕΩΡΕΙ  ΜΗ  ΣΥΜΒΑΤΟ  ΤΟΝ  ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΣΜΟ  ΜΕ  ΤΙΣ  ΓΑΛΛΙΚΕΣ  ΑΡΧΕΣ    «Συχνά στην Ελλάδα κάνουμε το λάθος να ερμηνεύουμε και να αναλύουμε κοινωνικά φαινόμενα με την πίστη ότι «μόνο στην Ελλάδα συμβαίνουν αυτά»…».http://www.parapolitiki.com/2013/01/dimoskopisi-galloi-mousoulmanismos.html

Λ Καστανάς  ΖΗΣΕ  ΚΑΛΑ ΚΙ  ΑΣΕ  ΤΟΥΣ  ΑΛΛΟΥΣ  ΝΑ  ΠΕΘΑΝΟΥΝ   «…Θέλω να πω και κάτι για την Αριστερά έλλογη και μη.Η απεργία είναι ιερό δικαίωμα δίχως άλλο. Η απεργία δημόσιων λειτουργών με όμηρο την κοινωνία είναι κεκτημένο δικαίωμα μιας ανάπηρης, ελλειμματικής δημοκρατίας. Και η Αριστερά μπιζάρισε αυτό το κεκτημένο, αυτής της δημοκρατίας.Ο κάθε εργαζόμενος κάνει ότι μπορεί για να  σώσει το δικό του τομάρι, το γάλα των δικών του παιδιών. Του τόμαθε καλά αυτός ο συνδικαλισμός…» http://mhmadas.blogspot.gr/2013/01/blog-post_4918.html

Advertisements
This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

5 Responses to Ανάλεκτα 13/1- 28/1/2013

  1. Ο/Η Dyer λέει:

    Κάτι που δεν γνωρίζουν ίσως οι περισσότεροι, φόρο για την ορθόδοξη εκκλησία πληρώνουν αυτή τη στιγμή όλοι οι Έλληνες φορολογούμενοι. Υπάρχει κωδικός στον προϋπολογισμό. Η πρόταση Κουράκου λοιπόν είναι το αυτονόητο φόρο για την ορθοδοξία να πληρώνουν μόνο οι ορθόδοξοι, όπως γίνεται σε όλα τα ευρωπαϊκά κράτη. Ούτε για νέους φόρους μίλησε, ούτε την περιούσια της εκκλησίας έθιξε. Απλά οι αλλόθρησκοι και οι άθεοι θα γλιτώσουν λίγο φόρο.

    • Ο/Η firiki2010 λέει:

      Dyer, η πρόταση έχει ενδιαφέρον. Αναρωτιέμαι όμως αν ο κ Κουράκης συμφωνεί να επιστραφεί στην Εκκλήσία και το τεράστιο μέρος της περιουσίας της που παραχώρησε προκειμένου η Πολιτεία να αναλάβει την μισθοδοσία του κλήρου. Επίσης αναρωτιέμαι αν ο κ Κουράκης συμφωνεί οι Χριστιανοί που θα πληρώνουν για την Εκκλησία «τους» να απαλλαγούν από φόρους που εισπράττονται προκειμένου να καλυφθούν θρησκευτικές ανάγκες αλλοθρήσκων. Αναρωτιέμαι ακόμα αν στη συνέχεια θα αφεθεί η Εκκλησία να λειτουργήσει έτσι όπως αυτή νομίζει χωρίς να τις επιβάλλονται οι κατά καιρούς επιβληθείσες δημεύσεις, υποχρεώσεις κλπ.
      Ανάλογη ευαισθησία έχει επιδείξει ο σ Κουράκης για απίθανες ΜΚΟ που ρούφηξαν από το κράτος τεράστια κονδύλια χωρίς οι περισσότερες από αυτές να παράγουν έργο που να ενδιαφέρει κανένα εκτός ( κι αυτό ενδεχομένως ) από τα μέλη τους;;;;
      Στην προέkταση πάντως της λογικής του σ Κουράκη δεν καταλαβαίνω επίσης για ποιο λόγο οποιοσδήποτε πολίτης να πληρώνει φόρους για υπηρεσίες των οποίων δεν κάνει χρήση, Κάτι σε επιλεκτικά νεοφιλελεύθερος μου κάνει ο σ Κουράκης.

      ο

      • Ο/Η Dyer λέει:

        Μη τα μπλεκεις firiki2010 η θρησκευτική πίστη δεν είναι παροχή υπηρεσιών.
        Είναι σαν να είμαι βαζέλας και να με υποχρεώνει να παίρνω διαρκείας για το γαύρο!
        Πάντως όλα αυτά που είπε ο Κουράκης ήταν μέσα στα πλαίσια του διαχωρισμού κράτους και εκκλησίας. Έχεις αντίρρηση γι’ αυτό;

      • Ο/Η firiki2010 λέει:

        Στις ερωτήσεις μου δεν απαντάς.
        Αν αντιμετωπίζεις την Εκκλησία στο επίπεδο φορολογία, μισθοδοσία κλπ την αντιμετωπίζεις σαν κάποιο οικονομικό μέγεθος σαν όλα τα άλλα . Γιατί όχι παροχή υπηρεσιών;;;; Την μισθοδοσία του κλήρου έχει αναλάβει το κράτος με σύμβαση . Αν δεν ισχύει το ένα μέρος της σύμβασης (μισθοδοσία) δεν ισχύει και το άλλο (παραχώρηση περιουσίας).
        Ο χωρισμός κράτους- Εκκλησίας δεν είναι κάτι μονοσήμαντο. Εξαρτάται τι εννοεί ο καθένας. Προσωπικά πάντως και παρά τα περί του αντιθέτου θρυλούμενα δεν βλέπω και τίποτα φοβερές εμπλοκές κράτους -Εκκλησίας ή κάποια σύγχυση αρμοδιοτήτων που να δημιουργεί σοβαρά προβλήματα.

  2. Ο/Η Νίκος Π λέει:

    Ο Κουράκης κατάφερε με μια απλή κίνηση να κάψει το διάλογο για τον επανακαθορισμό των σχέσεων Εκκλησίας – Πολιτείας, προτού ακόμα αυτός αρχίσει. Στο διαγωνισμό ανόητων δηλώσεων πάντως που έχουν αντίθετο αποτέλεσμα από το επιδιωκόμενο, έχει μεγάλο ανταγωνισμό μέσα στο κόμμα του (βλ Τατσόπουλος και Καραγιαννίδης κ.ά.).

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s