Αναλύοντας το «λευκό μπαστούνι»

  Το  βρήκα  τυχαία κι έβαλα  τα  γέλια.  Μια  ανάλυση  ανώτερη  του  «ποιήματος»  που  αφορά  κι  ένας  αναλυτής  πολύ  πιο  βαθυστόχαστος    από  τον  δημιουργό  των  εξαίσιων  στίχων ποιητή   κ  Κουράκη  (και  βουλευτή   του  ΣΥΡΙΖΑ  βεβαίως-βεβαίως). Υπεύθυνος    κάποιος  σχολιαστής  «Αλέξης»  στο    http://www.axortagos.gr/kasimatis-tis-kathimerinis-apaggellei-taso-kouraki-lefko-mpastouni.html τον  οποίο  θερμά  ευχαριστώ,  παρά  τις  περιορισμένες  πιθανότητες   να  μάθει  πόσο  εκτίμησα  τις  αναλυτικές  ικανότητες  του. Ακολουθεί  το  ποίημα  και  η  σύμφωνα  με  τον  Αλέξη  μετάφραση  του.
————————————————-
Avatar
Αλέξης • 11 days ago

«Εγώ σκυφτός -καθώς μπρούμυτα- / δακτυλοαφώ το σώμα της στη μαύρη κάμαρη
/ Λευκό μπαστούνι ο φαλλός μου / χτυπάει την πόρτα του / αμετάκλητου /
Τυφλώνομαι από το φως του / Ορώ».

Μετάφραση: Μια μέρα που είχε κοπεί το ρεύμα με έπιασε κατούρημα. Από το βαθύ σκοτάδι σκόνταψα και έπεσα μπρούμυτα. Μπουσουλώντας έφτασα στο μπάνιο και δακτυλοαφώντας βρήκα το κάθισμα τής τουαλέτας στη μαύρη κάμαρη. Ο φαλλός μου χτύπησε πάνω στο καπάκι τής χέστρας, αμετάκλητα κλειστό, και σαν λευκό πτυσσόμενο μπαστούνι συσπάστηκε από τον πόνο. Από τη σαστιμάρα έπεσα και χτύπησα στο κεφάλι και τυφλώθηκα από το φως από τα αστράκια που είδα! Δεν άντεξα άλλο να κρατιέμαι, όμως… Ουρώ! »

—————————-

Δεν  μπορώ  να  μην  υποκύψω  στον  πειρασμό  παράθεσης  του  ποιήματος του  κ  Κουράκη   που  έδωσε  τον  τίτλο  στην  τελευταία  του  ποιητική  συλλογή  με  τίτλο «67%»

Θέλω να χάσω τα χέρια μου, τας φρένας μου, τα νεφρά μου/για ένα επίδομα/για να ζήσουν τα μάτια μου, τα σπλάχνα μου, το δέρμα μου/Στην κοινωνία που φτιάξανε/ καλότυχοι είναι οιπαραπληγικοί, οι σκλήρυνση κατά πλάκας, οι μεταμοσχευμένοι/  Που δεν απολύονται/Θέλω να ζήσω!/Θέλω να γίνω 67%

Το ποίημα  το  θεωρώ   προσωπικά  ύβρι προς  την  ανθρώπινη ζωή  και  αξιοπρέπεια, αλλά   όταν  μιλάμε  για  ένα ποιητή  εγνωσμένης  αξίας  και  αυταπόδεικτης  και  λόγω  πολιτικής  ένταξης  ευαισθησίας, η  δικιά  μου   άποψη αφήνει    δικαιολογημένα  παγερά  αδιάφορη  την  συγκλονισμένη   από  την  ποίηση  του  σ  Κουράκη  κοινή γνώμη.

Θερμές  ευχαριστίες  και  πάλι  στον  Αλέξη  και   φυσικά  στον  ποιητή  σ  Κουράκη  (Τα  παιδιά  τι  κάνουν;  Καλά;)

ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ-firiki2010

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Αναλύοντας το «λευκό μπαστούνι»

  1. Ο/Η ORESTIS K. λέει:

    Η μεταφραση αξεπεραστη , λυθηκα στο γελιο…Οσο για το 67% , τι να πω , μαλλον θελησε να παρει μεγαλη κι εντυπωσιακη αριστερη στροφη , κι επεσε στο χαντακι της παρανοιας…Ισως απο τοτε και γραφει τετοια ποιηματα…
    Καλη Κυριακη φιλε…

Σχολιάστε

