25 Μαρτίου 1821

Οι  εθνικές  επέτειοι   μου  δημιουργούν  αμηχανία. Δεν  είμαι  από  την  «φτιάξη»  μου  για  πολλά  «ταρατατζούμ».  Και  για  να  είμαι  ειλικρινής   ώρες-ώρες  και  τα  μεγάλα  ωραία   λόγια  και οι τελετές   μου  φαίνονται  λίγο  «δήθεν».

Από  την  άλλη  με  εκνευρίζει  αφάνταστα  η – στα  πλαίσια  μιας  υποτίθεται  απομυθοποίησης –   διαστρέβλωση  του  νοήματος     και  υποβάθμιση της  αξίας  αιματηρών  εθνικών  αγώνων  και  η  αδυναμία  (ή  και  άρνηση) κάποιων  να  τους  δούν  μέσα  από  το  πρίσμα    εκείνης  της  της  εποχής.  Και  γι  αυτό  δεν  θέλω  οι  επέτειοι  να  περνάνε  «ανεόρταστες».

Στα  πλαίσια  λοιπόν  του  εορτασμού,  λόγω  λειψού  χρόνου  και  ακόμα  πιο  λειψής  έμπνευσης  ιδού   τα  links    για  τα  τρία  κείμενα  που  ανέβηκαν   στο  firiki2010   για  την   25η  Μαρτίου  1821. Βλέποντας  τα   επετειακά    κείμενα  των  τριών  αυτών  ετών  στο   blog    τα  βρίσκω   αντι-ηρωικά  και  μάλλον  πικρά. Εάν   πίεζα  την  … έμπνευση  μου- μέρες  που  είναι – πάλι    κάτι  τέτοιο  θα  μου  έβγαινε .

https://firiki2010.wordpress.com/2010/03/25/%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%BF%CE%B9%CF%89%CE%BD%CF%8C%CF%82-%CE%AC%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%82-%CE%B1%CE%BC%CF%8D%CE%BD%CE%B5%CF%83%CE%B8%CE%B1%CE%B9-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%AF/

https://firiki2010.wordpress.com/2011/03/24/25-%CE%BC%CE%B1%CF%81%CF%84%CE%AF%CE%BF%CF%85-1821/

https://firiki2010.wordpress.com/2012/03/25/25-%CE%BC%CE%B1%CF%81%CF%84%CE%AF%CE%BF%CF%85-1821-2/

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

