Η «δικιά μου» Πασχαλιά.

 
Κάπως  έτσι  είναι  η  δική  μου  Πασχαλιά. Ενα  ανθισμένο  δέντρο   που  αναγγέλει  την  άνοιξη, μια  γιρλάντα  με  Ελληνικές  σημαιούλες  δίπλα  -δίπλα  στις  Βυζαντινές  με  τον  δικέφαλο  αετό  και  στο  φόντο  η  εκκλησία .   Πάσχα  Ελλήνων. Με  ήχους   από  το «Ω, γλυκύ  μου έαρ, γλυκύτατον μου  τέκνον…»,  αλλά  και  γκάϊντες.. Με    πρόσωπα  φωτισμένα  από  το  φως  του  κέριού,   άνθρωποι   συγκαιρινοί    αλλά  κι  άνθρωποι με  αλλόκοτες  φορεσιές  που  έρχονται  στο  μυαλό μου  από  βάθος  αιώνων. Ανθρωποι  που  γιορτάζουν  αλλά  κι  άνθρωποι που  μέσα  από  την  Αναστάσιμη  σύναξη  τους  προσπαθούν  να  αντισταθούν. Κι  όλα  αυτά  ανακατεμένα   με  μια  για  λίγο  έστω  αναγεννώμενη  οικογενειακή  θαλπωρή, το  τσούγκρισμα  των  αυγών, το  σούβλισμα  του  αρνιού   αλλά  και  μ΄ αυτό  το  κάποτε  ακατάληπτο για  μένα  «…θανάτω  θάνατον  πατήσας…».
Περίεργη  «πίστη »  που  δεν  έχει  να  κάνει  μήτε  με  μεταθανάτιες  ζωές, μήτε   με  περίεργα   δόγματα (τι  πάει  να  πει  «Πατήρ, Υιός και Αγιον Πνεύμα»;), μήτε  με  τελετουργικά  που  μου  προκαλούν  αμηχανία. Περίεργο  κόλλημα  στην  παράδοση που  θέλω  να  την  συντηρήσω  και  να  την  ξεπεράσω  ταυτόχρονα. Μπερδεμένα  πράγματα. Περίεργη  κι  όμορφη  Πασχαλιά.
 
Πιθανώτατα  «η  δικιά  σας  Πασχαλιά»  να  είναι  εντελώς  διαφορετική. Ισως  και  όχι.  Οπως  και  να  είναι….  να  περνάτε  καλά  και  …
 
                                                      K A Λ Ο      Π Α Σ Χ  Α !
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Η «δικιά μου» Πασχαλιά.

  1. Ο/Η Dyer λέει:

    Καλή ανάσταση.

  2. Ο/Η ORESTIS K. λέει:

    Καλες Γιορτες , Καλο Πασχα φιλε μου !

  3. Ο/Η Νίκος Π λέει:

    Καλό Πάσχα!

Σχολιάστε

