Tι Στοκχόλμη, τι Κυψέλη (του κ Φ. Κρανιδιώτη)

Ο κ  Φαήλος  Κρανιδιώτης  δεν  είναι  από  τους  αγαπημένους  μου  αρθρογράφους.   Κάποιες  φορές  με  ενοχλεί  το   επικολυρικό  ύφος  της  γραφής  του, κάποιες  φορές  έχω  ενστάσεις  για   την  ουσία  των  απόψεων  του.  Είναι  γεγονός  όμως  ότι ο  άνθρωπος  μιλάει  «χωρίς  μαλλιά  στη  γλώσσα». Πολλές  φορές   μάλιστα   λέει  αυτά  που  οι  άλλοι  θα  θέλαμε  να  πούμε,  αλλά  αισθανόμαστε  ότι  «δεν  μας  παίρνει».   Αυτή  η  μη  διπλωματικότητα  μπορεί  κάποιες  φορές  να  θεωρείται  πρόβλημα,  από  τη  στιγμή  που  θεωρείται  κάποιος  που  βρίσκεται  (ή  βρέθηκε) κοντά  στον  πρωθυπουργό  της  χώρας,  αλλά  αυτό  δεν  αφαιρεί  τίποτα  από  την  αξία    των  απόψεων  του

ΤΙ ΣΤΟΚΧΟΛΜΗ, ΤΙ  ΚΥΦΕΛΗ

Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Αμήχανοι οι εγχώριοι φωταδιστές μπροστά στα γεγονότα του Λονδίνου, με τους παλαβούς ισλαμιστές – αποκεφαλιστές και τις συνεχιζόμενες ταραχές της Στοκχόλμης, όπου Ιρακινοί, Τούρκοι, Σομαλοί κι άλλα καλά παιδιά κάνουν θρύψαλλα την καλογυαλισμένη βιτρίνα του «σουηδικού μοντέλου».

Οι Σουηδοί, πιο δουρικοί κι από τη Ρένα του Άκη, έσπευσαν από χρόνια να δώσουν όλα τα καλούδια στους μετανάστες και πρόσφυγες. «Ανοικτά κέντρα φιλοξενίας» δεν ήθελε η σκιώδης ντεκαπάζ Εξωτερικών της Κουμουνδούρου; Κι ύστερα από τόσα χρόνια «πολιτικά ορθού» service, τί ανακάλυψαν κι οι Σουηδοί; Ότι η πλειοψηφία των μουσουλμάνων, παρά τα επιδόματα, τις εν γένει παροχές, παραμένουν εν πολλοίς ξένο σώμα και δεν αφομοιώνονται. Μόλις δε χειροτέρεψε λίγο η κοινωνική κατάσταση και με αφορμή τον θάνατο από αστυνομικά πυρά ενός τύπου που κράδαινε μια ματσέτα, δεν έμεινε πέτρα πάνω στην πέτρα.

Θα είχε δε πολύ πλάκα, αν δεν ήταν τραγικά τα γεγονότα, ο αμήχανος τρόπος που πολλά ΜΜΕ ανά τον κόσμο παρουσιάζουν τα γεγονότα της Στοκχόλμης. Μιλούν για ταραχές σε «συνοικίες όπου ζουν κυρίως μετανάστες από το Ιράκ, την Σομαλία, την Τουρκία». Με απλά ελληνικά έχουμε μαζική εξέγερση μουσουλμάνων μεταναστών, αλλά μην το πείτε στον Αλέξη και τον Ρουπακιώτη. Σσσσσσσστ, η ελληνική αριστερά κοιμάται με το κεφάλι χωμένο στην «πολιτικά ορθή» άμμο.

Κι αυτό το πάθανε οι Σουηδοί με πληθυσμό μεταναστών 15%, που θεωρείται λέει ο υψηλότερος στην Ευρώπη. Ψέμα, εμείς τους ρίχνουμε στ’ αυτιά. Γι’ αυτό χαίρεται ο τεμενολάγνος Καμίνης κι ο κεμαλικός Μπουτάρης. Εμείς έχουμε πιο πολλούς κι ούτε ξέρουμε ποιοι είναι στ’ αλήθεια, πως τους λένε, που μένουν. Και προσέξτε, οι Σουηδοί, που μέχρι προγράμματα στείρωσης κι ευγονικής έκαναν, που κάνουν ωραίες τριάδες κι εν δυο, σαν τα πρωτοξάδερφα τους, τους Γερμανούς, το ‘χαν οργανωμένο το πράγμα. Δεν ήταν μπάτε σκύλοι αλέστε σαν εμάς τους ανεπρόκοπους αναρχοβαλκάνιους. Παρ’ όλα αυτά, παρά την καλολαδωμένη μηχανή, η συριζαίϊκη πολιτική τους στο μεταναστευτικό οδήγησε σε αυτά τα χαΐρια. Άμα λοιπόν με 15% νόμιμους και επιδοτημένους μετανάστες, οι Σουηδοί έχουν τέτοια ντράβαλα, εμείς που σίγουρα ξεπερνάμε το 20%, εκ των οποίων στρατιές οι λαθραίοι, τι θα περιμένουμε στο πρώτο τυχαίο ή προβοκατόρικο γεγονός;

Κι οι Άγγλοι; Τόσα χρόνια τους είχαν στις αποικίες, τους φέρανε και στην Μητρόπολη με επίσης χλιδάτες κοινωνικές παροχές. Πάει όμως ο μικρός τυμπανιστής από μπαλτά και πιστόλι κι άφησε κι ορφανό το παιδάκι του, δυο χρονών. Από νεοπροσήλυτους μουσουλμάνους, επόμενη γενιά νομίμων μεταναστών, με βαριά λονδρέζικη προφορά. Τι λες, βρε παιδί μου; Μα δεν μας διαβεβαιώνουν οι μύστες της βαριάς προοόδου, πως είμαστε όλοι ίδιοι; Πως έχουμε εμείς πρόβλημα που δεν θέλουμε κι άλλους μετανάστες, νόμιμους ή λαθραίους; Δεν μας λένε πως είμαστε «φασίστες», «ρατσιστές» και «χρυσαυγίτες» όσοι διαφωνούμε με τον Αλέξη, τον Ρουπακιώτη, την «Αυγή» και τις παραφυάδες τους; Πως άμα πάψουμε να είμαστε «ρατσιστές» και δώσουμε με το φτυάρι παροχές και δικαιώματα στους λαθρομετανάστες θα γίνουμε σιαμαίοι με τ’ αδέρφια μας από τη Λαχώρη, ένα πάτσγουορκ αρμονίας και πολυπολιτισμού; Ε λοιπόν, όχι. Να που κι οι νόμιμοι, δυο γενιές μετά μπορεί να μην αφομοιώνονται. Κι εγώ το πάστσγουορκ, κουρελού το ξέρω και θεωρείται ευτελές πράγμα.

Ξέρετε τι ξέρω; Πως στην Συρία τα λυσσασμένα σκυλιά που χρηματοδοτούν Σαουδάραβες κι υποστηρίζουν οι Τούρκοι, κάνουν Γενοκτονία των Χριστιανών και Αλεβιτών και τα προοδευτικά  παληκάρια εδώ κάνουν τουμπεκί ψιλοκομμένο.

Εξέφρασε κι ο φίλος Δ. Αβραμόπουλος την συμπαράσταση του στο προσφυγικό κύμα που πλήττει την Τουρκία από τη Συρία. Τώρα, το ότι τους πρόσφυγες τους προκαλεί η ίδια, ως άμεσος συνεργός των διαφόρων εκφάνσεων της Αλ Κάϊντα, δεν είναι λεπτομέρεια, φίλτατε. Ούτε η λογιστική στήριξη στους κατσαπλιάδες, τα στρατόπεδα εκπαίδευσης τρομοκρατών εντός της Τουρκίας, οι συλληφθέςντες από την Συρία ΜΙΤατζήδες κλπ. Ακόμη κι ο Ομπάμα τράβηξε δυο σφαλιάρες στον Ερντογάν για τον ανοιχτό εναγκαλισμό με τους μουτζαχεντίν φονιάδες, ενώ ο Πούτιν τους είπε «αν πατήσει ένας Τούρκος στρατιώτης στην Συρία, είναι σαν να μπαίνει στη Μόσχα». Και ξέρετε το σκορ στην Ιστορία Ρωσίας – Τουρκίας; 17-0.

Το πρόβλημα λοιπόν δεν είναι ο «ρατσισμός» των Ελλήνων αλλά ότι απρόσκλητες στρατιές έχουν πλημμυρίσει την χώρα μας.

Αυτό ξέρω. Κι ότι ξέρω εγώ κι εσείς, που δεν κάνουμε πολιτικό τουρισμό στον Άγιο Παντελεήμονα, την Πάτρα και την Κυψέλη, το ξέρει κι η Νέα Δημοκρατία. Ας πει λοιπόν στους θαυμαστές των «πολυπολιτισμικών» μοντέλων, που τώρα καίγονται την Στοκχόλμη και συναρμολογούν το σώμα του Άγγλου τυμπανιστή με το κεφάλι του στο Λονδίνο, πως εδώ έχουμε άλλες προτεραιότητες κι άλλη ανάγνωση της πραγματικότητας, βασισμένη στην ταυτότητα μας, στην Ιστορία και στα εθνικά μας συμφέροντα. Όποιος έχει μεγάλο νταλκά με το σουνίτικο Ισλάμ, ας παραιτηθεί απ’ τη Βουλή να πάει εθελοντής στην Ταξιαρχία Αλ Νούσρα στη Συρία. Απ’ ότι άκουσα για τις επιδόσεις του Συριακού Στρατού τελευταία, θα περάσει καλά κι έχει ουρί, πιλάφι και μέλι στον Παράδεισο…

http://www.antinews.gr/2013/05/24/216762/

Advertisements
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

8 Responses to Tι Στοκχόλμη, τι Κυψέλη (του κ Φ. Κρανιδιώτη)

  1. Ο/Η Νίκος Π λέει:

    Η μεγάλη αδυναμία του Φαήλου Κρανιδιώτη είναι ότι το παγκόσμιο πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης, το αποδίδει κατά κύριο λόγο στην αριστερά και τις (καθόλου αθώες) φιλοπακιστανοαφρικανοαφγανοκουρδοκαιδενξερωτιάλλο εμμονές της, ενώ ο ίδιος δεν προτείνει το παραμικρό (ενδεχομένως τίποτα φωλεές πολυβόλων ή ναρκοπέδια σε στρατηγικά σημεία;). Αντιλαμβάνομαι βέβαια ότι σε ένα χρόνο έχουμε δημοτικές εκλογές και το παιχνίδι έχει ήδη αρχίσει, καθώς και ότι ο ίδιος δεν συγκαταλέγεται στους φανατικούς θαυμαστές του κ. Μπουτάρη και του κ. Καμίνη, νομίζω όμως ότι ο κάθε εν ενέργεια δημοτικός άρχοντας θα πρέπει να κριθεί για το σύνολο της αυτοδιοικητικής πολιτικής του και όχι για μια επιμέρους στάση ή άποψη, ειδικά σε ζητήματα που δεν είναι καθαρά δημοτικά. Τέλος πάντων, ας παραθέσω μερικές προσωπικές θέσεις επί του ζητήματος, όπως μου έρχονται και χωρίς αξιολόγηση.
    1. Η μετανάστευση των λαών είναι μια πανάρχαιη ιστορία και οφείλεται κατά πρώτο λόγο στην αδυναμία μιας περιοχής να θρέψει τους κατοίκους της. Αυτό ισχύει και σήμερα.
    2. Μια χώρα δεν είναι δυνατό να ελέγξει πλήρως τα σύνορά της. Εξαιρούνται ιστορικά οι χώρες του πρώην υπαρκτού σοσιαλιστικού παραδείσου, όπου όμως ο περιορισμός δεν ήταν τόσο στο να μπεις (ελάχιστοι φαίνεται να επιθυμούσαν τον παράδεισο) όσο στο να βγεις, οπότε σε χρησιμοποιούσαν για εξάσκηση στη σκοποβολή.
    3. Οι μετανάστες δεν είναι όλοι παράνομοι, ούτε προέρχονται άπαντες από μουσουλμανικές χώρες. Η Σουηδία πχ δέχθηκε πολλούς πολιτικούς πρόσφυγες μετά τις εισβολές των Σοβιετικών τανκς στην Ουγγαρία και στην Τσεχοσλοβακία, καθώς και ένα μεγάλο αριθμό αρνητών στράτευσης από τις ΗΠΑ, κατά τη διάρκεια του πολέμου του Βιετνάμ. Κακώς;
    4. Σαν «μετανάστες» θα μπορούσαν να θεωρηθούν και οι διάφοροι πλούσιοι Άραβες, Λιβανέζοι, Ρώσοι κλπ που για διάφορους λόγους εγκαταστάθηκαν μόνιμα ή προσωρινά στη Δυτική Ευρώπη, φέρνοντας μαζί τους τεράστια κεφάλαια τα οποία αξιοποίησαν για επενδύσεις. Κι εκεί έχουμε πρόβλημα κ. Κρανιδιώτη ή ισχύει το Ρωμαϊκόν «το χρήμα δεν έχει οσμή» (ή εθνικότητα, χρώμα επιδερμίδας, θρησκεία κλπ του φέροντος, θα πρόσθετα εγώ);
    5. Όταν μεγάλος αριθμός μεταναστών διακινείται και ελέγχεται στη συνέχεια από τη διεθνή και ντόπια μαφία, ποιος είναι ο πραγματικός αντίπαλος; Κι εδώ βέβαια, η τόσο ευαίσθητη αριστερά ποιεί την νήσσαν…
    Κατά την άποψή μου, τα κύρια προβλήματα με τους λαθρομετανάστες στη χώρα μας είναι η έλλειψη διακρατικών συμφωνιών για τον κατά το δυνατόν έλεγχο της ροής τους και η εκμετάλλευση που υφίστανται από διάφορους μαφιόζους διακινητές αλλά και εργοδότες (πχ Μανωλάδα, μικροπωλητές, επαίτες ή καθαριστές τζαμιών στα φανάρια). Το μεγαλύτερο όμως ζήτημα είναι η περιθωριοποίηση ανθρώπων που αισθάνονται σαν ξένα σώματα στην κοινωνία μας, η οποία τους εκμεταλλεύτηκε όταν είχε ανάγκη από φτηνά και ανασφάλιστα εργατικά χέρια και τους ξεπέταξε στη συνέχεια. Κι σ’ αυτή την περιθωριοποίηση θα βρίσκει μελλοντικά όλο και πιο πρόσφορο έδαφος ο ισλαμικός φονταμενταλισμός, που είναι θανάσιμος εχθρός της κάθε ανοικτής κοινωνίας.
    Κύριε Κρανιδώτη, φαινόμενα σαν της Σουηδίας έχουν εμφανιστεί σε πάρα πολλά μέρη του κόσμου με μεγάλους αριθμούς μη αφομοιωμένων μεταναστών, αφήστε λοιπόν τη μικροπολιτική και αξιοποιήστε το όποιο κύρος διαθέτετε για την προώθηση πραγματικών λύσεων στη χώρα μας, πριν τα προβλήματα οξυνθούν. Είναι τραγικό να παίζουν πρώτο βιολί βαρεμένοι συριζαίοι και σχιζοφρενείς χρυσαυγίτες, ενώ άτομα σαν κι εσάς παριστάνουν τους αφ’ υψηλού κήνσορες.

    • Ο/Η firiki2010 λέει:

      Νίκο, δεν νομίζω ότι ο κ Κρανιδιωτης αποδίδει το πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης στην Αριστερά, αλλά τονίζει ότι αυτά που αναφέρεις κι εσύ ως «φιλοπακιστανοαφρικανοαφγανοκουρδοκαιδενξερωτιάλλο εμμονές της » βάζουν το πρόβλημα σε λάθος βάση και εμποδίζει μια ορθολογική αντιμετώπιση του.
      Για τις γενικότερες απόψεις σου απόψεις για τη μετανάστευση σε γενικές γραμμές συμφωνώ
      Προσθέτω (;;;)
      1. Το παγκόσμιο αυτό πρόβλημα μπορεί να βρεί πραγματική λύση μόνο μέσα στις χώρες προέλευσης των μεταναστών. Αν ο Αφγανός κάνει 12 παιδιά, αν ένα σωρό χώρες δεν απαλλαγούν από διεφθαρμένα καθεστώτα, αν τα διάφορα «θρησκευτικά» κολλήματα δεν τα αντικαταστήσει κάποιος ορθολογισμός προσαρμοσμένος ΄στις εκεί συνθήκες το πρόβλημα θα συνεχίζεται Προφανώς δεν είναι εύκολο πράγμα η εξαγωγή δημοκρατίας και ορθολογισμού.
      2. Ως χώρα δεν μπορούμε απλώς να περιμένουμε την λύση του προβλήματος παγκοσμίως. Πρέπει να προστατεύσουμε το σπίτι μας που έχει πεπερασμένες και ήδη εξαντλημένες δυνατότητες υποδοχής Τρείς αλληλοσυμπληρούμενες κατευθύνσεις υπάρχουν α) Αποτροπή εισόδου λαθρομεταναστών β) απομάκρυνση όσων των δυνατόν περισσότερων από τους ήδη υπάρχοντες (προφανώς η προτεραιότητα σε αυτούς με εμπλοκή σε παράνομες δραστηριότητες και ακολούθως σε αυτούς με μικρό χρόνο παραμονής στη χώρα) γ) Ουσιαστική προσπάθεια ένταξης όσων μείνουν
      3. Αναφερόμενος στο 3 και στο 4 επισημαίνω ότι: ναι, δεν είναι όλοι οι μετανάστες ή λαθρομετανάστες ίδιοι. Υπάρχουν αυτοί που λόγω κουλτούρας μπορούν πιο εύκολα να ενταχθούν στον κοινωνικό ιστό (πχ Ανατολικοευρωπαίοι) και άλλοι που έχουν πρόβκλημα μεγάλο και είναι και αυτοί που συνήθως δημιουργούν τα μεγαλύτερα προβλήματα. Κατά την άποψη μου η ομάδα με τα μεγαλύτερα προβλήματα είναι οι μουσουλμάνοι Δεν είναι θέμα χρώματος δέρματος λοιπόν (καθόλου μάλιστα) αλλά κουλτούρας.Η άποψη πολλών από αυτούς για θεμελιώδη θέματα ‘οπως η αντιμετώπιση της γυναίκας, η σχέση με θρησκεία, ακόμα και η αυταξία της ανθρώπινης ζωής είναι απολύτως ασύμβατη με την δικιά μας.

      • Ο/Η Νίκος Π λέει:

        Αν ο κ. Φαήλος είχε τη δική σου προσέγγιση, το θέμα θα ήταν πολύ διαφορετικό και οι όποιες διαφορές απόψεων συζητήσιμες. Όταν όμως καταστροφολογεί χωρίς προτάσεις, δεν γίνεται μέρος της λύσης αλλά του προβλήματος. Όσον αφορά τις πολιτιστικές, νομικές και άλλες διαφορές, φυσικά και απαιτώ από τον κάθε ξένο και όχι μόνο λαθρομετανάστη να σέβεται τη χώρα που τον φιλοξενεί, όπως θα απαιτεί κι από μένα να κάνω το ίδιο αν επισκεφθώ τη δική του χώρα. Χρειάζεται μόνο να συμφωνήσουμε σε μερικές βασικές αρχές όπως οι παραπάνω και τα υπόλοιπα αντιμετωπίζονται.

      • Ο/Η Dyer λέει:

        Επειδή πολλές φορές διαφωνώ με τα γραφόμενά σου firiki2010, όταν τυχαίνει να συμφωνώ θα το γράφω, γιατί στο τέλος θα χαρακτηριστώ αντιδραστικός.
        Λοιπόν συμφωνώ με το 2,3 και με το 1 το οποίο όμως το θεωρώ αδύνατον να υλοποιηθεί.
        Τώρα από την εμπειρία μου, πολλά χρόνια τώρα, με τους μετανάστες, έχω να επισημάνω ότι το πρόβλημα της θρησκείας δυστηχώς είναι σχεδόν ανυπέρβλητο. Είναι αδύνατον να αφομοιωθούν οι μουσουλμάνοι και πάντα θα είναι ξένο σώμα. Επίσης αν και πολλοί μετανάστες από Πακιστάν Ινδία κτλ δείχνουν πράοι και φιλήσυχοι, δεν είναι τόσο ήπιου όσο δείχνουν. Αν παρατηρήσεις τις σχέσεις μεταξύ τους δια διαπιστώσεις ότι είναι πολύ περισσότερο σκληρές απ΄ ότι δείχνουν. Η συμπεριφορά τους απέναντί μας φιλτράρεται από τον φόβο της νομιμοπαράνομης μετανάστευσης. Αν αποκτήσουν δικαιώματα θα μεταφέρουν την βία της πατρίδας τους στον τόπο μας. Και λαβε υπ΄ όψιν σου συνήθως οι μετανάστες δεν είναι οι πλέον ήπιοι και ήσυχοι αλλά οι τυχοδιώκτες (λόγο του τρόπου της μετανάστευσης).

      • Ο/Η firiki2010 λέει:

        Dyer, όταν συμφωνείς φυσικά και να μου το γράφεις. Μπορεί να με εξιτάρει η διαφωνία αλλά και η συμφωνία /επιδοκιμασία μου αρέσει (ματαιοδοξία;) 🙂
        Αν μιλάς για βιαιότητα στις σχέσεις μεταξύ Ινδών και Πακιστανών είναι μάλλον λογικό μια και έχουν ένα πολύ μακρύ και σχετικά πρόσφατο παρελθόν εχθρότητας (ιδιαίτερα βίαιης)
        Η βιαιότητα που υπάρχει στις σχέσεις μεταξύ μουσουλμάνων ή μουσουλμάνων προς τρίτους γενικά έχει να κάνει με την εντελώς διαφορετική αξία που δίνουν στην ανθρώπινη ζωή – και την δική τους- απ΄ ότι εμείς.

      • Ο/Η Νίκος Π λέει:

        Ιδιαίτερα έντιμος ο προβληματισμός και η στάση σου Dyer, το πρόβλημα όμως πρέπει να το αντιμετωπίσουμε εγκαίρως, αξιοποιώντας κάθε δυνατότητα και εμπειρία, ελληνική ή ξένη. Δύσκολο αλλά όχι αδύνατο.

  2. Ο/Η Denis Rodriquez λέει:

    Οι Σουηδοί, πιο δουρικοί κι από τη Ρένα του Άκη, έσπευσαν από χρόνια να δώσουν όλα τα καλούδια στους μετανάστες και πρόσφυγες. «Ανοικτά κέντρα φιλοξενίας» δεν ήθελε η σκιώδης ντεκαπάζ Εξωτερικών της Κουμουνδούρου; Κι ύστερα από τόσα χρόνια «πολιτικά ορθού» service, τί ανακάλυψαν κι οι Σουηδοί; Ότι η πλειοψηφία των μουσουλμάνων, παρά τα επιδόματα, τις εν γένει παροχές, παραμένουν εν πολλοίς ξένο σώμα και δεν αφομοιώνονται. Μόλις δε χειροτέρεψε λίγο η κοινωνική κατάσταση και με αφορμή τον θάνατο από αστυνομικά πυρά ενός τύπου που κράδαινε μια ματσέτα, δεν έμεινε πέτρα πάνω στην πέτρα.

    • Ο/Η firiki2010 λέει:

      Οι πολιτισμικές διαφορές είναι τρομακτικά δύσκολο να εξαλειφθούν στην περίπτωση των μουσουλμάνων. Ισως να σου φανεί περίεργο, αλλά προσωπικά θεωρώ ότι το σημαντικότερο σημείο αιχμής στις διαφορές αυτές είναι η απολύτως διαφορετική αντιμετώπιση της γυναίκας. Και τέτοιου είδους διαφορές χρειάζονται γενιές για να εξαλειφθούν -και αυτό υπο προϋποθέσεις.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s