Aνάλεκτα 8/9- 17/9/2013

Σtα  σημερινά  «Ανάλεκτα»  ο    «Παράξενος  Ελκυστής»  αναζητά  τον  ρόλο  του  σ Τσίπρα  μεταξύ  αφέλειας  και  προβοκάτσιας,   ο   «Προφήτης»  μιλά  για  την  διαχείριση  των  προσδοκιών  και   ο Πάσχος  Μανδραβέλης  προσπαθεί  να  πείσει    προσπαθεί  να  πείσει    πως  συμφέρει  να  δανείζεσαι  με  2,5%  αντί  με  6%  ή  7%. «Αυτοπνόητο !»  θα  μου  πείτε. Βεβαίως… αλλά  ζούμε  στην  Ελλάδα .  Kαλή  ανάγνωση  !

Strange  Attractor   ΤΙ  ΡΟΛΟ  ΠΑΙΖΕΙ  Ο  ΑΛΕΞΗΣ ; » …Ο Σύριζα, στον βαθμό που είναι αριστερό κόμμα, είναι της τάξης του 3-4%. Δατς ολ.Το υπόλοιπο ποσοστό ως τα 28-30% που δείχνουν οι δημοσκοπήσεις ανήκει σε πρώην Πασόκους, και σε διάφορους αγανακτισμένους και μελανιασμένους από την κρίση, κυρίως δημοσίους υπαλλήλους, που χωρίς να εξετάζουν πολλά πολλά στηρίζουν τον Αλέξη ως το μοναδικό μάχιμο αντίβαρο στην «μνημονιακή»  και «πουλημένη στους ξένους» κυβέρνηση.Το βλέπω κάθε μέρα σε συζητήσεις με γνωστούς και φίλους.Που δηλώνουν φανατικοί Συριζαίοι (πλην όμως όψιμοι).Χωρίς να γνωρίζουν βασικές παραμέτρους του κόμματος που στηρίζουν.Χωρίς να γνωρίζουν τις θέσεις του στο ζήτημα της λαθρομετανάστευσης.Χωρίς να γνωρίζουν το τι μέλει γενέσθαι αν τυχόν και ο Αλέξης υλοποιήσει όλα όσα υπόσχεται περί μονομερούς καταγγελίας του μνημονίου, περί περήφανης δραχμής, περί προσλήψεων δεκάδων χιλιάδων στο δημόσιο, περί πρόσληψης εκεί ακόμη και των απολυθέντων του ιδιωτικού τομέα (το είπε και αυτό) και άλλα πολλά…»   http://orthografos.blogspot.gr/2013/09/blog-post_5960.html#more

Προφήτης  ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΙΚΕΣ  ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ  «…Όταν μιλάει ο –εκάστοτε- πρωθυπουργός, μιλάει η Ελλάδα. Σε κάθε περίπτωση δεν είναι σκόπιμο από τού στόματος του να μεταφέρεται διεθνώς μια δυσοίωνη εικόνα, η οποία θα επιβαρύνει την αντίληψη για τα ελληνικά πράγματα στο παγκόσμιο οικονομικό γίγνεσθαι. Αν ο πρωθυπουργός μιας χώρας δεν εκφράσει την απαραίτητη για έξοδο από την κρίση συλλογική ικμάδα, η χώρα θεωρείται νεκρή….»    http://www.antinews.gr/2013/09/13/226950/

Π  Μανδραβέλης  ΚΑΙ  ΜΕΤΑ  ΤΟ  ΜΝΗΜΟΝΙΟ  ΤΙ;  «….Φυσικά, αν στη χώρα κυριαρχούσε ο οικονομικός ορθολογισμός και όχι η συνθηματολογική μπουρδολογία, οι Ελληνες θα έπρεπε να προτιμούν να πληρώνουν 225 εκατ. τον χρόνο λιγότερα σε τόκους. Θα έπρεπε δηλαδή να εύχονται νέα Μνημόνια μέχρι να φτάσουν οι αγορές το επιτόκιο περίπου στο 2,5%. Και για να μας εμπιστευτούν οι αγορές για να μας δανείσουν με τόσο χαμηλό επιτόκιο, πρέπει να κάνουμε περισσότερα από εκείνα που προβλέπουν τα Μνημόνια, ακόμη κι αν δεν υπάρχει Μνημόνιο…»        http://moirognomonio.wordpress.com/2013/09/17/%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%AC-%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CF%8C%CE%BD%CE%B9%CE%BF-%CF%84%CE%B9/

Advertisements
This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

13 Responses to Aνάλεκτα 8/9- 17/9/2013

  1. Ο/Η Dyer λέει:

    Αν και η μέρα είναι πολύ βαριά έχω ένα σχόλιο για το SA και όχι μόνο.
    Έχει γίνει συρμός η περισπούδαστη διαπίστωση ότι τέως Πασόκοι είναι οι ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ. Και μάλιστα αυτό το γεγονός παρουσιάζεται σαν μειονέκτημα για το ΣΥΡΙΖΑ επειδή αυτοί οι ψηφοφόροι άλλαξαν κόμμα, που σημαίνει ότι πρέπει να είναι καιροσκόποι.
    Αν μπορείτε να με βοηθήσετε λοιπόν εξηγείστε μου, πως είναι δυνατόν ένα κόμμα του 5% να φτάσει στο 30% και γιατί η αλλαγή στις πολιτικές θέσεις να αποτελεί καιροσκοπισμό.
    Υπάρχουν ψηφοφόροι από παρθενογένεση; Για να το καταλάβω. Προφανώς επειδή παρθενογένεση δεν υπάρχει και οι νέοι ψηφοφόροι, ακόμα και αν τους πάρει μόνο ένα κόμμα, δεν δημιουργούν τέτοια άνοδο θα πρέπει να είναι τέως ψηφοφόροι άλλων κομμάτων, μαθηματικά δεν βγαίνει αλλιώς. Βέβαια αν σε κάποιους δεν αρέσουν οι αλλαγές θα κατακρίνουν αυτές τις μετακινήσεις.
    Το πρόβλημα με το ΣΥΡΙΖΑ όμως δεν είναι μόνο ότι πήρε Πασόκους αλλα ότι αυτοί είναι οι πλέον καιροσκόποι. Την περιπτώσει να είναι σκεπτόμενοι πολίτες την παραβλέπουμε. Οι συνθήκες αλλάζουν αλλα αυτοί έπρεπε να παραμένουν σταθεροί στις επιλογές τους. Ο ορισμός της ηλιθιότητας λέει ότι ενώ επαναλαμβάνεις τις ίδιες πράξεις περιμένεις διαφορετικά αποτελέσματα. Όμως η στατική δογματική λογική του απόλυτου είναι φωλιασμένη μέσα στην ορθόδοξη φιλοσοφία και του τρόπου με τον οποίο εκπαιδευτήκαμε να σκεπτόμαστε, είναι αδύνατη η κατανόηση της κίνησης, του κύριου χαρακτηριστικού της ζωής. Άρα αυτή η μετακίνηση μόνο ταπεινά κίνητρα πρέπει να έχει!
    Με αυτά τα δεδομένα λοιπόν γίνονται οι χαρτογραφήσεις των Συριζέων!
    Στη φύση πάντως τα είδη που δεν αλλάζουν προσαρμοζόμενα στις εκάστοτε συνθήκες εξαφανίζονται, μόνο εμεί οι άνθρωποι θεωρούμαι τη σταθερότητα και το ακλόνητο στης απόψεις πλεονέκτημα.

    • Ο/Η firiki2010 λέει:

      1. Δεν υπάρχει πρόβλημα να αλλάζει ένας ψηφοφόρος τις πολιτικές του επιλογές. Αλλιώς δεν θα χρειαζόταν να κάνουμε εκλογές.
      2. Αν τυχόν αυτές οι αλλαγές είναι διαρκείς ενδεχομένως να υπάρχει ένα πρόβλημα με την κρίση του ψηφοφόρου ή με τον καιροσκοπισμό του αλλά κι αυτό είναι μέσα στο παιχνίδι της Δημοκρατίας.
      3. Κατά τον ίδιο τρόπο που η αλλαγή των πολιτικών επιλογών δεν είναι αναγκαστικά κάτι κακό, κατά τον ίδιο τρόπο και η σταθερότητα στις πολιτικές επιλογές δεν ενοχλεί ιδίως αν βασίζεται σε μια συγκεκριμένη «φιλοσοφία» και δεν αποτελεί προϊόν «κολλήματος».
      4. Τον ΣΥΡΙΖΑ τον στήριξαν στις τελευταίες εκλογές παρα πολλοί ψηφοφόροι που είχαν ψηφίσει (μάλλον κατ΄ επανάληψη ) ΠΑΣΟΚ. Καιροσκόποι;;;; Δεν ξέρω αν ο χαρακτηρισμός είναι ακριβής ή είναι κάπως πιο σύνθετος αλλά η στήριξη του ΠΑΣΟΚ και η εγκατάλειψη του όταν αυτό δεν μπορούσε πλέον ούτε να τους υποσχεθεί την συνέχιση του «πάρτυ» μάλλον σε κάτι τέτοιο παραπέμπει. Γιατί απλά αυτό που κατάλαβαν είναι ότι ο ΣΥΡΙΖΑ τους υποσχόταν ακριβώς αυτό: Μια επιστροφή στο παρελθόν με άφθονους διορισμούς, επιδόματα πλυσίματος χεριών κι ένα μεγάλο κράτος. Βέβαια ο ΣΥΡΙΖΑ λέει και άλλα πράγματα -όπως λέει ο SA- για τη λαθρομετανάστευση, για τα εθνικά θέματα, για την παιδεία, για τη δημόσια τάξη κλπ που δεν θέλουν να τα ακούσουν.
      5. Οταν αλλάζουν οι συνθήκες προφανώς πρέπει να ξανασκεφθείς τις πολιτικές επιλογές σου. Να ψάξεις να δεις ποιες είναι οι πολιτικές που μπορούν να σε βγάλουν από το πρόβλημα. Σε τι κατεύθυνση πρέπει να είναι οι απαραίτητες αλλαγές. Δεν κάνεις «κάτι άλλο» γενικώς και αορίστως επειδή απλά είναι διαφορετικό. (Αν πιάσει φωτιά το σπίτι σου μπορείς να προσπαθήσεις να τη σβήσεις, να το εγκαταλείψεις αν μπορείς, να βγεις στο μπαλκόνι ή στην ταράτσα κερδίζοντας χρόνο και περιμένοντας την πυροσβεστική, μπορείς και να πηδήξεις από τον έκτο όροφο ελπίζοντας ότι τελικά όλα θα πάνε καλά – η απλωμένη μπουγάδα στον κάτω όροφο… οι νερατζιές στο πεζοδρόμιο… ο Σούπερμαν… )

      • Ο/Η Νίκος Π λέει:

        Πολιτικές επιλογές που στηρίζονται στο συμφέρον, είναι ανεμομαζώματα και διαολοσκορπίσματα κι αυτό καλό είναι να το θυμώνται τα πολιτικά στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ (στο ΠΑΣΟΚ το ξέχασαν, με τα γνωστά αποτελέσματα).

      • Ο/Η Dyer λέει:

        1. Γιατί λοιπόν με τόση επιμέλεια αναφέρεται την προέλευση των ψηφοφόρων του ΣΥΡΙΖΑ. Τι νόημα έχει;
        2. Οι διαρκείς αλλαγές μπορεί να οφείλονται στις αλλαγές των συνθηκών αλλα εξ αιτίας απογοήτευσης από τη πολιτική.
        3. Σε ένα κόσμο με τέτοιες ανατροπές το να παραμένεις σταθερός στις πολιτικές επιλογές μάλλον «κολλημένο» προδίδει.
        4. Καλά ρε firiki2010 εσύ έχεις μείνει στο τέλος του πάρτυ. Αυτό κατάλαβες από τη καταστροφή που συντελείται. Ακόμα πιστεύει ότι έφυγα επειδή τελείωσε το φαγοπότι, δεν βλέπεις ότι έφυγαν με μήπως και επιβιώσουν. Για τα αλλα του ΣΥΡΙΖΑ η παραπληροφόρηση και η λάσπη κτυπά κόκκινο απαξιώ.
        5. Ο ορισμός της ηλιθιότητας λέει ότι ενώ επαναλαμβάνεις τις ίδιες πράξεις περιμένεις διαφορετικά αποτελέσματα. Που σημαίνει να συνεχίζεις να ψηφίζει αυτούς που σε κατέστρεψαν ελπίζοντας ότι θα σε σώσουν!

      • Ο/Η Dyer λέει:

        Κατά βάθος Νίκο μόνο το συμφέρον είναι το κριτήριο για τις επιλογές μας.
        Στην ουσία αυτό που κάνει τη διαφορά είναι το πώς αντιλαμβάνεται ο καθένας τη έννοια του ατομικού συμφέροντος, πως έχει εκπαιδευτεί να βλέπει το συμφέρον.

      • Ο/Η Νίκος Π λέει:

        Αναφερόμουνα βέβαια στο στενά προσωπικό συμφέρον.

      • Ο/Η Νίκος Π λέει:

        Και κάτι άλλο Dyer, o ορισμός σου περί βλακείας είναι ατελής γιατί η επανάληψη μιας πράξης σε διαφορετικές συνθήκες μπορεί να φέρει θετικά αποτελέσματα. Αν πχ απευθύνεις ένα ευφυολόγημα σε κυρίες, η μια μπορεί να σε λατρέψει και η άλλη να σε βρίσει. Προσωπικά προτιμώ τον ορισμό του Carlo Cipolla, όπως διατυπώθηκε στο βαθειά φιλοσοφημένο έργο του «Δοκίμιο περί ανθρώπινης βλακείας». Γράφει λοιπόν ο Ιταλός:

        Ένα ηλίθιο άτομο είναι ένα πρόσωπο που προκαλεί ζημιά σε ένα άλλο πρόσωπο ή ομάδα προσώπων χωρίς ταυτόχρονα να εξασφαλίζει κάποιο πλεονέκτημα για το ίδιο· πολλές φορές μάλιστα το ίδιο υφίσταται μιαν απώλεια (τρίτος θεμελιώδης νόμος περί βλακείας).

        Οποιαδήποτε αναλογία με τα ελληνικά αριστερά πολιτικά κόμματα, παλιότερα ή της εποχής μας, πρέπει να θεωρείται δεδομένη.

      • Ο/Η Dyer λέει:

        Ο ορισμός δεν είναι δικός μου και δεν θυμάμαι που τον διάβασα. Έχει βέβαια ένα σοβαρό μειονέκτημα επειδή προϋποθέτει αυστηρά αιτιοκρατικά συστήματα, αλλα η μη αιτιοκρατία δεν είναι αντιληπτή σε πολλούς και πολλοί που την γνωρίζουν δεν την αποδέχονται όποτε μια χαρά είναι ο ορισμός. Πέρα όμως από αυτό, τον έχω βιώσει. Έχω δει πολλές φορές ανθρώπους να επαναλαμβάνουν τις ίδιες λάθος κινήσεις, να μη τους βγαίνει και να επιμένουν. Καμία ανάδραση από το αποτέλεσμα.

      • Ο/Η Dyer λέει:

        Ο τρίτος νόμος μου κάνει καλύτερα σαν τον ορισμό του αυτοκαταστροφικού.
        Το ότι η αυτοκαταστροφή είναι χαρακτηριστικό της αριστεράς δεν θα διαφωνήσω αλλα νομίζω ότι είναι και γενικότερα όλου του πολιτικού φάσματος.

  2. Ο/Η firiki2010 λέει:

    @ Dyer
    1 Mα αυτό είναι το θέμα του άρθρου του SA ! Εκτός ανα απαγορεύεται να πιάνουμε στο στόμα μας τον Τσίπρα και τον ΣΥΡΙΖΑ
    2. Αν κατά καιρούς έχει ψηφίσει κανείς όλα τα κόμματα τότε μάλλον έχει προβληματάκι. Εξ άλλου τα κόμματα δεν χρειάζεται να τασ ψηφίσεις για να τα κρίνεις. Τα παρακολουθείς είτε είναι στη κυβέρνηση είτε στην αντιπολίτευση Κάποια στιγμή δεν πρέπει κάπου να προσανατολιστείς;;;
    3 Παρά την πληθώρα των κομμάτων, τις μετονομασίες τους, τους ελιγμούς τους κλπ 3-4 είναι οι βασικές πολιτικές κατευθύνσεις. Αν λοιπόν έχεις κάποια συγκεκριμένη θεώρηση της ζωής (και δεν εννοώ μόνο στα αυστηρά πολιτικά), δύσκολα αλλάζεις κατεύθυνση. Δεν έχεις λόγο.
    4 Ακριβώς έφυγαν επειδή τελείωσε το φαγοπότι και ελπίζουν να το συνεχίσουν κάπου αλλού (προφανώς υπάρχουν και άλλοι λόγοι. Δεν κατάλαβα γιατί «απαξιοίς» για τα άλλα του ΣΥΡΙΖΑ (Μεταξύ μας υποψιάζομαι ότι δεν συμφωνείς ούτε με τις θέσεις του για τη λαθρομετανάστευση , ούτε με τις θέσεις του για τα «εθνικά» )
    5 Ξεπερασμένο σόφισμα ! Τα πρόσωπα ούτως ή άλλως έχουν αλλάξει, αλλάζουν και θ΄ ξανααλλάξουν . Το θέμα είναι οι πολιτικές και οι νοοτροπίες. Οι κυβερνώντες λοιπόν έστω και υπό πίεση, έστω και δειλά , έστω και αμφίθυμα άλλαξαν «χαβά». Και ο ΣΥΡΙΖΑ εκπροσωπεί ακριβώς αυτές τις πολιτικές και νοοτροπίες που δημιούργησαν το πρόβλημα.

    • Ο/Η Νίκος Π λέει:

      Η αναφορά μου περί βλακείας που ισοδυναμεί με αυτοκαταστροφικότητα, είχε σαφή αναφορά στην πολιτική περισσότερων από ένα κομμάτων. Το βραβείο Νο 1 το παίρνει φυσικά το ΠΑΣΟΚ, που πρέπει να είναι μοναδική περίπτωση κόμματος στα παγκόσμια χρονικά το οποίο κατάφερε να κερδίσει εκλογές πανηγυρικά και στη συνέχεια, σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, να καταβαραθρωθεί από τις βλακείες μεγάλου μέρους της ηγετικής του ομάδας. Ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να απολαμβάνει σήμερα μια αυξημένη εκλογική απήχηση, πολλαπλάσια εκείνης που θα μπορούσε πριν από λίγα μόλις χρόνια να ελπίζει, όμως αυτή στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στη δημαγωγία, την οποία βέβαια δεν μπορούν να αναγνωρίσουν εύκολα οι προερχόμενοι από το ΠΑΣΟΚ ψηφοφόροι του που έτσι κι αλλιώς είναι εθισμένοι σ’ αυτού του τύπου τον πολιτικό λόγο.

      Δεν γνωρίζω αν συμμερίζεσαι Dyer όλες τις Τσίπρειες πομφόλυγες για τα αίτια της κρίσης και τα μέσα αντιμετώπισής της στην Ελλάδα και στην Ευρώπη ή τις αναμασάς κι εσύ γιατί διαπιστώνεις ότι έχουν απήχηση σε μια ορισμένη εκλογική πελατεία, το παράδειγμα όμως της πτώσης του ΠΑΣΟΚ δείχνει ξεκάθαρα ότι όταν η γλώσσα των πολιτικών είναι διπλή και τρίδιπλη ανάλογα με το ακροατήριο στο οποίο απευθύνονται, όταν άλλα λένε και άλλα πρεσβεύουν, η απαξίωση παραμονεύει στη γωνία, αγκαλιά με την απόγνωση και το μηδενισμό. Και μη μου πεις σε παρακαλώ ότι ο κόσμος βρίσκεται σήμερα ήδη σε απόγνωση γιατί νομίζω ότι καταλαβαίνεις για τι πράγμα μιλάω.

      • Ο/Η Dyer λέει:

        Οι τέως ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ δεν πήγαν στο ΣΥΡΙΖΑ επειδή τους πλάνευες η δημαγωγία. Ο ΣΥΡΙΖΑ ποτέ δεν έταξε λαγούς με πετραχήλια λόγω φιλοσοφίας. Ποτέ κανένας δεν οργανωνόταν στον Συνασπισμό ή στο ΣΥΡΙΖΑ για να βολευτεί, να διοριστεί ή να διαπλακή. Η αθρόα προσέλευση είναι αποτέλεσμα απογοήτευσης από τη πολιτική του ΠΑΣΟΚ, του μνημονίου και της ατιμώρητης διαφθοράς. Επέλεξαν το ΣΥΡΙΖΑ επειδή είναι το μόνο αδιάφθορο κόμμα, είχε ένα ξεκάθαρο αντιμνημονικό λόγο, χωρις περισσότερη ανάλυση.
        Νίκο οι οικονομικές αναλύσεις είναι δημιούργημα των οικονομολόγων και όχι του Τσίπρα. Έχουν μια επιλογή για το ξεπέρασμα της κρίσης πάνω σε Κεϋνσιανές επιλογές κόντρα στη υφεσιακή λιτότητα που έχουν επιβάλει οι γερμανοί.
        Θα μπορούσες να κατηγορήσεις ότι το οικονομικό πρόγραμμα δεν είναι λεπτομερώς στοιχειοθετημένο, όμως μόνο δημαγωγικό δεν είναι. Αν παρακολούθησες τη συνέντευξη τύπου στη Θεσσαλονίκη του Τσίπρα θα διαπίστωνες ότι ούτε έταξε, ούτε εύκολες λύσεις υποσχέθηκε.
        Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει διπλό λόγο Νίκο μου, δεν είναι εκπαιδευμένος σε τέτοια. Το ότι συχνά στελέχη του (εκφράζοντας προσωπικές απόψεις), εκθέτουν το κόμμα (σύμφωνα με τα υποκριτικά πρότυπα των άλλων κομμάτων και των ΜΜΕ), είναι μια απόδειξη ότι δεν υπάρχει επίσημη γραμμή ώστε να υπάρξουν και συνθήκες διγλωσσίας.

      • Ο/Η Νίκος Π λέει:

        Καλύτερα να τα αφήσουμε αυτά Dyer, πρόγραμμα οικονομικό ή άλλο του ΣΥΡΙΖΑ απλώς δεν υφίσταται. Αυτό που υπάρχει είναι συνθήματα κατά της τρόικας, του μνημονίου, του καπιταλισμού (στα ανάλογα ακροατήρια) και υπέρ του κράτους σαν παράγοντα οικονομικής ανάπτυξης, με κορυφαία στιγμή την υπόσχεση Τσίπρα για πρόσληψη στο δημόσιο των απολυμένων ιδιωτικών υπαλλήλων. Δεν υπάρχει ευρωπαϊκή ή άλλη διεθνής πολιτική συμμαχιών και προβάλλεται ένα μέλλον ευοίωνο που θα δρομολογηθεί όταν θα απαλλαγούμε από τους κακούς, ακριβώς όπως θέλουν να φαντάζονται οι αφελείς ψηφοφόροι. Και πίσω απ´ όλα αυτά, μια γενικότερη θεώρηση ότι «ο καπιταλισμός δεν εξανθρωπίζεται, δεν μιλάμε για βελτίωση αλλά για σταδιακή μετάβαση προς το σοσιαλισμό», ένα σύνολο αξιών δηλαδή το οποίο ενστερνίζεται μόνο η ηγετική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ και οι πρώην οπαδοί του ΚΚΕ που ξέμειναν κάποτε στο Συνασπισμό. Όσο για τις Κευνσιανές πολιτικές που θα ανορθώσουν την οικονομία, τα λέμε κι όποιος τσιμπήσει.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s