1000 αναρτήσεις !

Oταν  πατήσω  το  κουμπί  για  την  ανάρτηση  αυτού  του  κειμένου  ο   σχετικός   μετρητής  θα  γράψει … 1000  !!! ( Χειροκροτήματα )  Εκ  των  πραγμάτων  λοιπόν     η  σημερινή  ανάρτηση  έχει  πανηγυρικό  χαρακτήρα    και  δίνει  μια  ευκαιρία   να  μιλήσω  για  το  αγαπημένο  μου  θέμα.   Όλοι  έχουμε  ένα  αγαπημένο  θέμα. Και  η  πλάκα  είναι  πως  έχουμε  όλοι  το  ίδιο….  Τον  εαυτό  μας  ( Γελάκια)  Δεν  το  βρίσκω  κακό. Αρκεί  να  μην  το  παρακάνουμε  και  να  συνειδητοποιούμε   ότι  το  δικό  μας  αγαπημένο  θέμα    δεν  είναι  το  αγαπημένο  θέμα  του  άλλου.  Πολλές  φορές   απλά  … χέστηκε,   όταν  του  λέμε – ενδεχομένως  του  ξαναλέμε-  τις  ίδιες  προσωπικές  μας  ιστορίες.  Θέλει  κι  αυτός  να  πει  τις  δικές  του  !

Το  θέμα  μου  λοιπόν  είμαι….  εγώ  ,  το  firiki2010    και  οι 1000  αναρτήσεις  του.

Λοιπόν  εμένα  μου  φαίνονται  πολλές  γι  αυτά  τα  3,5  σχεδόν  χρόνια. Και  μια  και  οι  συντριπτικά  περισσότερες  είναι  προσωπικά  μου  κείμενα    μου  φαίνονται  ακόμα  περισσότερες. Θα  μου  πείτε… «ουκ  εν  τω  πολλώ  το  ευ».     Και  θα  έχετε  και  δίκιο.   Παρά  ταύτα    προσωπικά  τις  θεωρώ  τις  περισσότερες  αξιοπρεπείς    και  μερικές    εξαιρετικές. ( Καταλαβαίνετε  πως  η    διαδικτυακή  ανωνυμία    περιορίζει    την  υποχρέωση    μετριοφροσύνης). Κάποιες  βέβαια  περιλαμβάνουν  (αναπόφευκτα;)  επαναλήψεις,   κάποιες    είναι  λίγο  «τσαπατσούλικες»,   κάποιες  δεν  πιάνουν  το  θέμα  τους  απ΄ όλες  τις  πλευρές ,   αλλά  νομίζω  πως  αν  ήταν  κάπως  αλλιώς  θα  ανέβαζα  ανάρτηση  κάθε  εβδομάδα  και  το  πιθανότερο  είναι  ότι  δεν  θα  την  διαβάζατε  1.   επειδή  θα  είχατε  ξεχάσει  την  ύπαρξη  του  blog   και   2.  επειδή  θα  ήταν  πολύ  μεγάλες. Εξ  άλλου  η  φιλοδοξία  μου    δεν  ήταν  να  συγγράφω  μελέτες.

Και  ποια  ήταν  η  φιλοδοξία  μου;  Να  λέω   την  άποψη  μου,  φαντάζομαι.   Και  να  την  συζητάω.  Γι  αυτό  και  οι  σχολιασμοί  μου  σε  άλλα  blogs   (πάντα  ως  firiki2010). Οπως  συζητάμε  με  την  παρέα  πίνοντας  ένα  ποτήρι  κρασί.  Εντάξει… λίγο  πιο  συγκροτημένα  γιατί  … scripta  manent   και  γιατί  όταν  γράφεις  έχεις  την  ευκαιρία  να  σκεφτείς  διαφορετικά. Και  βέβαια  γιατί    η  κουβέντα  στην  παρέα    συχνά  οδηγείται  σε  ένα  καθόλου  δημιουργικό …. χάος.   Ασε  που  στις  παρείστικες  κουβέντες  μισώ  τα  «μνημόσυνα» :   «Θυμάσαι  τότε  στο  Ηράκλειο  ….;»,  «Θυμάσαι  τον  Κώστα  που….». «Τον Γενάρη   του   1990  που  λέτε  πηγαίνω  και  βρίσκω  τον…»

«Και  που  λες  την  άποψη  σου,  τι  γίνεται ;»   θα  μου  πείτε.   Ελα  ντε  !  Την  γράφω, την  διαβάζετε   εσείς   και  κάμποσοι  άλλοι  ( μη  νομίζετε  ότι  διαβάζετε  και  κανένα  ιδιαίτερα  δημοφιλές  blog),  την  διαβάζουν   σε  άλλα  blogs   μάλλον   περισσότεροι,   την  συζητάμε, κάνουμε  ενδεχομένως  την  πλάκα  μας, καμμιά  φορά  «σκοτωνόμαστε »  (ευπρεπώς  σχεδόν  πάντα),    και  πάμε  παρακάτω.  «Ε, και; » Δεν  υπάρχει  αγαπητοί  αναγνώστες  «και» !  Αν  συζητάμε  για  κάτι  χειροπιαστό, αν  αναζητάμε  μια  συνέπεια  ορατή, αν  ψάχνουμε  ένα  αποτέλεσμα  μετρήσιμο  ….  δεν  υπάρχει !  That΄s  all !

Υπάρχουν  όμως  αυτά  τα  «μη  χειροπιαστά»,   αυτά  που  πλανώνται  ως  αίσθηση, ως  ευχή, ως  ανόητη  ελπίδα  Η  ικανοποίηση  από  την  ολοκλήρωση  ενός  κειμένου  που  σου  αρέσει (θυμάμαι  να  γράφω  κείμενα    και  να  … σκάω  στα  γέλια), η    ελπίδα  ότι  κάποιος  διαβάζοντας  ένα  κείμενο θα  εμπλουτίσει  λίγο  την  οπτική  του,  η  πεποίθηση  πως  γράφοντας  για  κάτι  ο  ίδιος  το  σκέφτομαι  λίγο πιο  σωστά,  η   φανταστική  εικόνα   κάποιου  που  διαβάζοντας  κουνάει  επιδοκιμαστικά  το  κεφάλι  του,  η  προσδοκία  του  να   συνεχίσουμε  να   γινόμαστε  διαρκώς   περισσότεροι  αναγνώστες, σχολιαστές   (γιατί  όχι  κάποια  στιγμή  και  συνεργάτες;),  η  αίσθηση  ότι  κάπου,  κάπως μια  καλή  ανάρτηση  μπορεί  να  αφήσει  ένα  ίχνος.

Αυτά  τα  μη  χειροπιαστά –  αλλά  για  μένα  εξόχως  γοητευτικά –  με  κουβάλησαν     στον … Ολυμπο   των  1000  αναρτήσεων   (αχ ,  αυτή  η  μετριοφροσύνη  μου !) .

Τις  πιο  θερμές  ευχαριστίες μου  σε   αναγνώστες , σχολιαστές ( ιδιαίτερα), σε όσους  αναδημοσίευσαν  κείμενα  μου, στα  blogs  που  με  έχουν  στη  λίστα  ιστολογίων  τους .

Πατάω  το  κουμπί  ! 1.000  αναρτήσεις  !  Πάμε  παραπέρα !   Για  τις  2.000 ;;;  Μπορεί ναι … μπορεί  και  όχι !   (Ο  Καβαφικός  Θεόκριτος  μου  ψιθυρίζει :«…  Κι αν είσαι στο σκαλί το πρώτο, / πρέπει νάσαι υπερήφανος κ’ ευτυχισμένος./Εδώ που έφθασες, λίγο δεν  είναι / τόσο  που  έκαμες  μεγάλη  δόξα…»)

ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ-firiki2010

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to 1000 αναρτήσεις !

  1. Ο/Η Νίκος Π λέει:

    Η ευχή «να τα χιλιάσεις» έπιασε! Να δούμε πώς θα διατυπώσουμε την επόμενη, αφού το «να τα δισχιλιάσεις» είναι πολύ μέτριο.

    • Ο/Η firiki2010 λέει:

      Ευχαριστώ ! Και βέβαια ευχαριστώ ιδίως για την επιμονή σου να διαβάζεις το firiki2010 και να σχολιάζεις. Μεγάλη αντοχή αδερφέ μου 🙂 !

  2. Ο/Η Dyer λέει:

    Εύχομαι να έχει όρεξη και έμπνευση και για τις επόμενες χίλιες.

    • Ο/Η firiki2010 λέει:

      Ευχαριστώ και τον έτερο ακάματο σχολιαστή ! Τουλάχιστον για την έμπνευση φροντίζει η επικαιρότητα. Κανείς δεν μπορεί να πει ότι βαριόμαστε.

Σχολιάστε

