Ακρα (πάλι)

Αυτό  το  άρθρο  δεν  ήθελα  να  το  γράψω.  Πρώτον  επειδή  κάτι  σχετικό  είχα  γράψει    και  πριν  λίγες  μέρες   Δεύτερον  γιατί  αισθάνομαι  πως  εμπλέκομαι  κι  εγώ  σε  μια  συζήτηση  που  εξ  αρχής  την  έχω  χαρακτηρίσει  άνευ  νοήματος.  Αλλά   βλέπω  κάθε  μέρα  τόσα  άρθρα -σοβαρά  κι  ασόβαρα –  ακούω  κάθε  μέρα  τόσες  ανοησίες     και  από  ανθρώπους  που  θεωρώ   (ακόμα)    σοβαρούς που  …..υποκύπτω  στον  πειρασμό.  Ας  μιλήσουμε  λοιπόν  για  την  «θεωρία  των  δύο  άκρων».

Το  πρώτο  πρόβλημα   που  πρέπει  να  αντιμετωπίσω  είναι  πως  πρέπει  να  μιλήσω  για  κάτι  … ανύπαρκτο. Δεν  υπάρχει  τέτοια  «θεωρία»! Δεν  υπήρξε  ποτέ,  ουδείς   διεκδικεί  την  πατρότητα  της  και   ουδείς   την   επικαλείται  για  να  υπερασπισθεί  τις  θέσεις  του.   Πως  λοιπόν   και  μας  προέκυψε  τόση  κουβέντα;  Πως  λοιπόν  κι  έχουμε  φτάσει  στο  σημείο  ακόμα  και  στελέχη  της  ΝΔ  διαφωνώντας  υποτίθεται  με  κάποια  άλλα    να  δηλώνουν  πως  «η  επίκληση  της  θεωρίας  των  δύο  άκρων  βλάπτει  τη  ΝΔ» ;;;;

Η  «θεωρία  των  δύο  άκρων»  είναι  μια  εφεύρεση  της  Αριστεράς   την  οποία  αποδίδει  όμως  στη  ΝΔ. Και  την  ανακάλυψε  για  ένα  πολύ  απλό  λόγο,  για  να  αποφύγει  να  μιλήσει  για  την    ουσία .   Και  η  ουσία  είναι  η  βία, η  παράνομη  βία.  Η  πραγματική  συζήτηση  είναι    κατά  πόσο  κάποιος  δικαιούται   εν  ονόματι  του  δίκιου  του,  των  οραμάτων  του  ή  των  εμμονών  του    να  ασκεί  βία  και  να  επιβάλει   στους  άλλους    τα  «θέλω»   του  με  τον  τσαμπουκά  του. Κι  αυτή  είναι  μια  συζήτηση  που  η  Αριστερά  γενικότερα, ιδιαίτερα  ο  ΣΥΡΙΖΑ  που  προσπαθεί  να  κρύψει  τις  απόψεις  του,  αποφεύγει  όπως  ο  διάολος  το  λιβάνι.

Κατά  τον  ΣΥΡΙΖΑ   λοιπόν  η θεωρία  αυτή   «εξισώνει  τους  κοινωνικούς  αγώνες  με  την  φασιστική  δράση « Προσέξτε  τι  όμορφα    που  παίζουν  οι  ΣΥΡΙΖΑίοι  με  τις  λέξεις  και  τις  έννοιες     Οι  «αγώνες»  και  η  ¨δράση»  κατά  τον  ΣΥΡΙΖΑ    δεν  καθορίζονται   από  το  περιεχόμενο  τους,   αλλά  από  την  προέλευση τους  ή  τη  στόχευση  τους.  Αρα  αφού  οι  αγώνες  βαφτίστηκαν  κοινωνικοί   το  περιεχόμενο  τους  και  οι  πρακτικές  τους  είναι  αποδεκτές!  Οι  «κοινωνικοί  αγωνιστές»    επειδή  τους    βαφτίσαμε  «κοινωνικούς» μπορούν    υπερηφάνως  να  καίνε,  να  ξυλοφορτώνουν   να  σκοτώνουν  να  ληστεύουν , να  καταστρέφουν, να  καρπαζώνουν, να  πυροβολούν     γενικώς  να  κάνουν  όλα  όσα  στους  «άλλους»  απαγορεύονται.

Επίσης  σημαντικό  είναι  ότι  ουδέποτε  από  τον  χώρο  της  ΝΔ   εξισώθηκε  η  μια  βία  με  κάποια  άλλη, ουδέποτε  υπήρξαν  συμψηφισμοί, ουδέποτε  έγινε  προσπάθεια  αθώωσης  κάποιας  βίας  και  ουδέποτε  έγινε    κάποια  ταύτιση  της  ΧΑ  με  τον  ΣΥΡΙΖΑ  γενικώς  και  αορίστως. Αυτό  που   σταθερά  λέει   η  ΝΔ   είναι  ότι  η   παράνομη   βία  (που  προφανώς  έχει  διαβαθμίσεις )   πρέπει  να  καταδικάζεται   «απ΄ οπουδήποτε  και  αν  προέρχεται».

» Η   θεωρία  των  δύο  άκρων»  λοιπόν – ένα  ΣΥΡΙΖΑίικο  κατασκεύασμα  επαναλαμβάνω –   είναι  μια  ανοησία.   Οσο  για  τα  ίδια  τα  άκρα…  τι  να  κάνουμε  ;  Υπάρχουν !!!  Είτε  σκεφθούμε  τον    κλασικό  άξονα  «αριστερά- δεξιά»  πάνω  στον  οποίο  εντάσσονται  τα  πολιτικά  κόμματα,  είτε   υιοθετήσουμε     άλλα  σχήματα   (τετράγωνα,  κύκλους  )  που  προσπαθούν   να  ερμηνεύσουν    με  πιο  σύνθετο  τρόπο   το  πολιτικό  φαινόμενο  ,  άκρα  υπάρχουν ! Οπως  υπάρχουν  και  ακραίες  απόψεις.  Από  μόνες  τους   όμως  δεν  αποτελούν  πρόβλημα  για  τις  Δημοκρατίες. Το  να   είσαι  υπερ  της  κατάργησης  της  φορολογία  κι ο  καθένας  να  πληρώνει  μόνο   για  τις   υπηρεσίες  που  χρησιμοποιεί, το  να  είσαι  υπέρ  της  κρατικοποίησης  των  πάντων  ακόμα  και  των  ψιλικατζίδικων, το  να  είσαι  υπερ  της  παιδοφιλίας ή  εναντίον  των  σεξουαλικών  σχέσεων  εκτός  γάμου,  το  να  είσαι  υπέρ  της  ποινής  του  ακρωτηριασμού  για  κλοπές  είναι  ακραίες  απόψεις. Ο  καθένας  μπορεί  να  τις  έχει  όπως  μπορεί  και  να  έχει  ένα  εικόνισμα  του  Στάλιν, του  Χίτλερ  ή  του  Μάο  και  να  το  σταυροπροσκυνάει και να ονειρεύεται επιβολή ολοκληρωτικών καθεστώτων. Το πρόβλημα είναι οι πράξεις . Το  πρόβλημα  για την κοινωνία  ξεκινάει    από  τη  στιγμή  που  τις  απόψεις  αυτές  ή  και  πολύ  μετριοπαθέστερες  κάποιος  θέλει    να   τις  επιβάλει   καρπαζώνοντας (για  αρχή)  στη  συνέχεια ανοίγοντας  κεφάλια, μαχαιρώνοντας, καίγοντας σκοτώνοντας.

Το  πρόβλημα   είναι  η   βία,  το  τσαμπουκαλίκι, το  «έτσι  θέλω»  και  η  προστασία  του  πολίτη   και   της  κοινωνίας  από  τέτοια  παρδαλόχρωμα  φασιστικά  φαινόμενα. Οι  υπόλοιπες  συζητήσεις  είναι   για  κάποιους   «σωτήριες»  υπεκφυγές  και  για  κάποιους  άλλους   ένδειξη   ανεπίτρεπτης  αφέλειας.

ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ-firiki2010

ΥΓ   Τελικά    την  ύπαρξη  των  δύο  άκρων  αποδέχεται  και ο  ΣΥΡΙΖΑ  όπως  έγραφα    και  στο  https://firiki2010.wordpress.com/2013/09/28/%CE%B1%CE%BA%CF%81%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BC%CE%AC%CE%BB%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B1-%CE%AC%CF%89%CF%84%CE%BF-%CE%BF-%CF%83%CF%85%CF%81%CE%B9%CE%B6%CE%B1/ Απλώς   αυτός  δηλώνει  πως  είναι  το  καλό…  άκρο.

Advertisements
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

34 Responses to Ακρα (πάλι)

  1. Ο/Η kostas λέει:

    Δεν φτάνει να καταδικάζει , αλλά οφείλει να προστατεύει τους πολίτες από κάθε μορφής παράνομης βίας. Γνωρίζουν από πού και ποιους προέρχεται . Πρέπει και να θέλει να δράσει. Αυτή τη «δράση» οφείλει κάθε πολιτικός οργανισμός προς τους πολίτες και όχι φιλοσοφικές αναλύσεις . Και μέχρι τώρα , ελάχιστα έχουμε δει και καθυστερήσεις – μακροχρόνιες διαδικασίες έχουμε διαπιστώσει

  2. Ο/Η Dyer λέει:

    «Η “θεωρία των δύο άκρων” είναι μια εφεύρεση της Αριστεράς την οποία αποδίδει όμως στη ΝΔ.»
    Πραγματικά αδυνατώ να βρω ποιος αριστερός την πρωτοεμφάνισε. Μήπως μπορείς να με βοηθήσεις firiki2010.
    Εκείνο που εγώ διαπιστώνω συνεχώς άσχετα από την ύπαρξη της θεωρίας ή όχι ότι υπάρχει μια τάση κάθε έκνομη πράξη βίας που εκδηλώνεται από τον εξτρεμιστικό χώρο της αριστεράς και των αναρχικών να αποδίδεται στο ΣΥΡΙΖΑ. Στην ουσία γίνεται για προπαγανδιστικούς λόγους μια ταύτιση της ακραίας εξτρεμιστικής αριστεράς με το ΣΥΡΙΖΑ γεγονός τουλάχιστον απαράδεκτο.

    Οι Συριζαίοι δεν παίζουν με τις λέξεις. Προσπαθούν να εκφράσουν με τις λέξεις κάποιες καθοριστικές διάφορες. Πως είναι δυνατόν να χρησιμοποιείς την ίδια φρασεολογία για μια ναζιστική εγκληματική οργάνωση με την εξέγερση των κατοίκων στις Σκουριές. Αν θεωρείς ότι είναι το ίδιο πράγμα τότε έχει λάθος ο ΣΥΡΙΖΑ, διαφορετικά όλοι θα πρέπει να υιοθετήσουμε διαφορετικές λέξεις.

    Εκείνο που έχει καυτηριαστεί πολλές φορές από το ΣΥΡΙΖΑ και έχει εκληφθεί, προβοκατόρικα βέβαια, σαν υποστήριξη του ΣΥΡΙΖΑ στις πράξεις βίας είναι η κατάχρηση εξουσίας. Δηλαδή αλλού οι κατασταλτικοί μηχανισμοί εξαντλούσαν την αυστηρότητα και την δύναμή τους για να καταστείλουν κάτι δευτερεύον και αλλού δείχνουν μια επιείκεια και ανοχή απαράδεκτη για τη βαρύτητα των παράνομων πράξεων. Οι τελευταίες αποκαλύψεις με τη ΧΑ το αποδεικνύουν.

    • Ο/Η K. λέει:

      @Dyer
      Δεν στοχοποιείται η πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ.Άλλο το ζήτημα της αναγκαστικής δημιουργίας ανάμεσα στις δύο κυριότερες πολιτικές δυνάμεις του διπολισμού-με τη σημερινή του μορφή-υποτιθέμενων ασυμβίβαστων διαφορών,πόλωσης κλπ.Πάντοτε στα πλαίσια των όρων που θέτει το σύστημα και το αντίστοιχο εποικοδόμημα.Όπως και κατά το παρελθόν οι αποπροσανατολιστικές »αντιπαραθέσεις» ανάμεσα σε ΠΑΣΟΚ και ΝΔ.
      Η βάση-προέλευση και οι συνέπειες αυτής της »θεωρίας» εκφράζουν εξελίξεις πολύ βαθύτερες και πολύ πιο ουσιαστικές.
      Άλλος είναι ο στόχος.

  3. Ο/Η K. λέει:

    Εξαιρετικά προβληματικό το περιεχόμενο της ανάρτησης.Για την απάντηση παραπέμπω σε μόλις προχθεσινό σχόλιό μου και προσθέτω σε αυτό και το περιεχόμενο των δηλώσεων του πρωθυπουργού Αντ.Σαμαρά στη Νέα Υόρκη (εντελώς ενδεικτικά).
    Επίσης,στη φράση-πρόταση:»… Ο καθένας μπορεί να τις έχει όπως μπορεί και να έχει ένα εικόνισμα…του Χίτλερ» περιέχεται η συμφωνία με την προσπάθεια ειδικά του τελευταίου διαστήματος από αστικές πολιτικές δυνάμεις και συγκροτήματα του αστικού τύπου να αποσυνδεθεί δηλαδή η ναζιστική-φασιστική πολιτική και ιδεολογία από τις ενέργειες με εγκληματικό χαρακτήρα,από την εγκληματική δράση λούμπεν περιθωριακών στοιχείων,από τη χρησιμοποίηση πρακτικών εγκληματικών οργανώσεων και »υποκόσμου» απευθείας από το εκάστοτε φασιστικό κόμμα-μόρφωμα (αποσύνδεση η οποία δεν μπορεί να γίνει).Φυσικά δε συζητείται η ανάδειξη της πραγματικής φύσης του φασισμού από τις δυνάμεις αυτές.
    Εκτιμώ ακόμα ότι η επιλογή ή άποψή σου να θεωρήσεις πηγή/φορέα της »θεωρίας των δύο άκρων» τις δυνάμεις της »Αριστεράς» (προφανώς πρωτίστως αναφέρεσαι στον ΣΥΡΙΖΑ)-κάτι το οποίο δεν ισχύει βέβαια-εντάσσεται στις συνθήκες αντιπαράθεσης ανάμεσα στις δύο κυριότερες δυνάμεις του αστικού πολιτικού συστήματος,δηλαδή μια αντίστοιχη προσπάθεια με αυτήν του Dyer (με την ιδιότητα του οπαδού του ΣΥΡΙΖΑ),απλώς από την αντίστροφη όψη,εκφράζοντας τη ΝΔ.

  4. Ο/Η Νίκος Π λέει:

    Η αμφίβολη θεωρία των άκρων έχει πάντως κοινωνιολογική προέλευση και δεν αναφέρεται μόνο σε ορισμένες μορφές της αντίθεσης αριστεράς – δεξιάς, όπως μερικοί θα ήθελαν να πιστεύουμε (γκουγκλίστε λίγο το horseshoe theory). Θα ήθελα λοιπόν να προσθέσω ορισμένες σκέψεις μου για το θέμα.

    Πεποίθησή μου είναι ότι η μεγάλη δύναμη της μορφής κοινωνικής οργάνωσης στην οποία συμβιώνουμε, βρίσκεται στο δικαίωμα που προσφέρει στον καθένα να ορίζει το δικό του προσωπικό σύστημα αξιών και να θέτει τις προτεραιότητες που ο ίδιος κρίνει επιθυμητές, επιτρέποντας και στους άλλους να κάνουν το ίδιο. Αν πχ θέλει κανείς να συμβιώσει με άτομο του ίδιου φύλου, έχει το δικαίωμα να το κάνει, το ίδιο και κάποιοι άλλοι που επιθυμούν να λατρεύουν το θεό Απόλλωνα, να πάρουν όρκο αλαλίας, να βάψουν τα μαλλιά τους πράσινα και το δωμάτιο φούξια ή να ντύνονται με στολή παραλλαγής. Το πρόβλημα βρίσκεται όχι στις επιλογές ενός ενηλίκου αλλά στη διάκριση που κάνει το πολίτευμα μεταξύ κοινωνικού και προσωπικού και στην ανοχή του ενός στις προσωπικές αντιλήψεις του άλλου. Στα προσωπικά ζητήματα μάλιστα σε μια δημοκρατία δεν ισχύει η αρχή της πλειοψηφίας.

    Τι γίνεται όμως όταν πχ ένας μουσουλμάνος έχει την πεποίθηση ότι όλες οι γυναίκες που δεν φοράνε μπούρκα ή έστω τσαντόρ και κυκλοφορούν ημίγυμνες στην παραλία είναι πόρνες, ένας αντικαπιταλιστής θεωρεί ότι ο κάθε επιχειρηματίας είναι ένα ανθρωπόμορφο κτήνος που πίνει το αίμα της κοινωνίας και κάποιος τρίτος ότι η φυλή του είναι ανώτερη απ´ όλες τις άλλες που θα έπρεπε να εξαφανιστούν από προσώπου γης; Όσο η πολιτεία διαθέτει τους κατάλληλους αποτρεπτικούς θεσμούς που δεν επιτρέπουν στον πρώτο να βιάζει, στο δεύτερο να σπάει τα κεφάλια των «εκμεταλλευτών» και αυτών που θεωρεί πολιτικούς τους εκπροσώπους και στον τρίτο να μαχαιρώνει τους «υπάνθρωπους», η κατάσταση είναι ελεγχόμενη και αυτή είναι νομίζω η βάση της επιχειρηματολογίας της ανάρτησης. Με την έννοια αυτή λοιπόν δεν υπάρχουν άκρα αλλά μόνο παραβάτες του νόμου.

    Το πρόβλημα δημιουργείται όταν κάποιος επιθυμεί να επιβάλει στην κοινωνία τις αξίες του, όποιες και αν είναι αυτές και να απαγορεύσει κάθε έκφραση αντίθετης κοινωνικής αντίληψης. Τέτοιες κοινωνίες θεοκρατικές, φασιστικές ή σοσιαλιστικές, υπήρξαν ή υπάρχουν και οι πολίτες τους είναι πάντοτε υποχρεωμένοι στο όνομα κάποιου θεού, ουράνιου ή επίγειου, να συμμορφώνονται σε ένα τρόπο ζωής που χαρακτηρίζεται από ένα τεράστιο αριθμό υποχρεώσεων και ελάχιστα δικαιώματα. Σε τι διαφέρουν για τον απλό πολίτη το καθεστώς του Ιράν, της πρώην ΕΣΣΔ ή της ναζιστικής Γερμανίας, αν ο πολίτης αυτός δεν ταυτίζεται με την επίσημη ιδεολογία του συστήματος;

    Τα άκρα λοιπόν συμπίπτουν όχι στις αρχές και στις απόψεις τους, κάτι το οποίο είναι αδύνατο να συμβεί αλλά στην κοινή τους αντίληψη της απόλυτης επιβολής των αρχών τους στην κοινωνία. Παρηγοριέμαι όμως γιατί η ιστορία μέχρι τώρα, όλα αυτά τα κοινωνικά πειράματα των φανατικών τα καταδίκασε σε άσχημο τέλος.

  5. Ο/Η MAKKAR λέει:

    ΜΗΝΥΜΑ ΑΣΧΕΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

    Φίλε Αιρετικέ ας είναι ο Θεός μαζί σου
    και ας γυρίσεις γρήγορα πίσω
    με καθαρό μυαλό γερός και δυνατός.

  6. Ο/Η Dyer λέει:

    Φίλε firiki2010 δεν γνωρίζω τι σου έχει συμβεί (η αλήθεια είναι ότι με προβλημάτισε η απουσία σου) εύχομαι ολόψυχα υγεία και γρήγορη επάνοδο.

  7. Ο/Η Νίκος Π λέει:

    Ελπίζω να είσαι τόσο καλά που η απουσία σου να οφείλεται στα καλύτερα.

  8. Ο/Η ORESTIS λέει:

    Τι γινεσαι φιλε ; Λειπεις αρκετουτσικο καιρο…Ελπιζω οτι ολα ειναι καλα για σενα κι οτι βρισκεσαι καπου για δουλειες ..

  9. Ο/Η Λορελάι λέει:

    Φιρικιιιιιιιι που χαθηκες; Εισαι καλα; Ελπιζω να μην σ,εφαγε κανεις!

  10. Ο/Η Dyer λέει:

    Φίλε μας λείπεις!
    Εύχομαι να είσαι καλά.

  11. Ο/Η Λορελάι λέει:

    Σιωπη ιχθυος…..

  12. Ο/Η Λορελάι λέει:

    Αγαπητο ΦΙΡΙΚΙ2010, τι συμβαινει με,σενα; ανησυχουμε οι σχολιαστε σου, εισαι αρρωστο ; περαστικα και γρηγορα παλι να επανελθεις η εχεις πεθανει; στειλε το αβανταρ σου σε παρακαλω να μας το πει και αιωνια σου η μνημη, η το χειροτερο…σε σκοτωσαν; …..τι συμβαινει ετσι ξαφνικα;

  13. Ο/Η MAKKAR λέει:

    Για τους φίλους του firiki2010 που ανησυχούν και αναρωτιούνται …

    Ο φίλος Αιρετικός αντιμετώπισε ένα σοβαρότατο πρόβλημα υγείας

    και είναι για έβδομη συνεχόμενη εβδομάδα στην εντατική

    νοσοκομείου της Αθήνας.

    Ελπίζουμε και ευχόμαστε να επιστρέψει κοντά μας το συντομότερο

    γερός , δυνατός και πιό δυναμικός απο πρίν.

  14. Ο/Η Λορελάι λέει:

    Ευχαριστουμε ΜΑΚΑΡ για την πληροφορια και ευχομαστε ολυψυχα περαστικα ολα και γρηγορη και καλη αναρωση και υγεια, λυπαμαι παρα πολυ, χαιρετισματα και να τον διαβασουμε παλι με το καλο.

  15. Ο/Η taxidriver2 λέει:

    Περαστικα σου, φιλε και γρηγορα παλι κοντα μας με δυναμη και υγεία

  16. Ο/Η K. λέει:

    Eύχομαι περαστικά και κατά το δυνατόν ταχύτερη επάνοδο με υγεία.

  17. Ο/Η Νίκος Π λέει:

    Φίλε MAKKAR, έχουμε κανένα νέο για την κατάσταση του Αιρετικού;

  18. Ο/Η DIMITRIS λέει:

    Ο Αιρετικός περνάει μιά μεγάλη δοκιμασία της υγείας του. Βγήκε από την εντατική αναρρώνει και σε μερικές ημέρες θα προσπαθήσει να βελτιωθεί σε κέντρο αποκατάστασης. Μεταφέρω καθημερινά τις ευχές όλων που περιμένει με λαχτάρα θα μπορούσα να πώ. Ας τον συντροφεύουν οι καθημερινές ευχές και προσευχές μας.

  19. Ο/Η Λορελάι λέει:

    Καλη και γρηγορη αναρωση , ο Θεος βοηθος .

  20. Ο/Η ΜΙCHELE λέει:

    Καλη αναρρωση ,ευχες για γρηγορη αποκατασταση.Σιδερενιος Αιρετικε!! Ευχαριστουμε Δημητρη.

  21. Ο/Η Dyer λέει:

    Φίλε firiki2010 Χρόνια Πολλά και γρήγορη επάνοδο.

  22. Ο/Η Λορελάι λέει:

    Φιρικι, ευχομαι να υγειαινεις, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ανεστη απο κλινης, ο Αναστασιμος Κυριος βοηθος σου.

  23. Ο/Η ΜΙCHELE λέει:

    Ενας χρονος ακριβως.Υπαρχει καποιος που θα μπορουσε να μας ενημερωσει;;;

    • Ο/Η Dimitriw Theocharis λέει:

      Ο Αιρετικός υπέστη εγκεφαλικό επεισόδιο και αναρρώνει σε κέντρο αποκαταστάσεως.

  24. Ο/Η Dyer λέει:

    Καλή ανάρρωση φίλε.

  25. Ο/Η michele mic (@michelemic1) λέει:

    Δυο χρονια πια .Ελπιζουμε ο αιρετικος να ειναι καλυτερα η και απολυτως καλα .Περαστικα του οπως και να εχει .Αν μπορει ο κυριος Δημητρης να μας ενημερωσει .

    • Ο/Η DIMITRIS THEOCHARIS λέει:

      Πηγαίνει λίγο καλύτερα αλλά δέν μπορεί να μιλήσει με προτάσεις…. Μόνο μερικές λέξεις λέει και φυσικά δέν γράφει. Κινείται με δυσκολία αλλά καταλαβαίνει τα πάντα. Υπάρχει μιά μικρή σταδιακή βελτίωση…. Τί να πώ. Ο Θεός βοηθός…

  26. Ο/Η michele mic (@michelemic1) λέει:

    Σας ευχαριστω πολυ για την ενημερωση .Ηταν προφανως πολυ βαρια περιπτωση.Μακαρι να βελτιωθει ,να μπορεσει να επιστρεψει παλι κατα το δυνατον .Αν υπαρχει κατι ενθαρρυντικο ,ενημερωστε μας να χαρουμε και ας μην τον γνωριζουμε προσωπικα. Το ιστολογιο του θα παραμεινει στα αγαπημενα μας ..

  27. Ο/Η Dyer λέει:

    Δημήτρη δώσε τις θερμές ευχές και από μένα για ανάρρωση.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s